Megkezdődött Rékasi Károly két és fél évvel ezelőtti motorbalesete kapcsán tartott per első tárgyalása. A színészt több mint két és fél éve érte súlyos baleset: motorjának nekiment egy autós. A művész fizikailag, lelkileg és anyagilag is megszenvedte a történteket.

Rékasi Károly bicegve lépett a bíróság elé – a színész ma néz először szembe gázolójával

Fotó: Facebook/Rékasi Károly

A Barátok közt népszerű színésze olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy csak a közelmúltban térhetett vissza a sorozatba. A vele ütköző autó sofőrjének vádlottként kell bíróság elé állnia – írja a Bors.

A férfi a tárgyalás első napján kijelentette, hogy nem tartja vétkesnek magát.

A Bors cikke szerint a férfi a tárgyaláson elmondta, hogy 1973 óta vezet, egymillió kilométernél is többet vezetett már, és nem volt még balesete korábban.

A baleset kapcsán azt is elmondta, hogy indexelt a balra kanyarodáskor, nem látott előzésben levő járművet. Minden nap arra közlekedik, óvatosan és lassan vezetett, ám amikor megtörtént a baj, akkor azonnal mentőt hívott.

Hozzátette: 

Rettenetesen megrázott az egész szituáció

Rékasit ma tanúként hallgatja meg a bíróság, így először a baleset óta lesz lehetősége találkozni a vádlottal. A színész a vádirat szerint 62-63 km/h-val közlekedett.

A színész egyedül, bicegve lépett a bíróság elé. Rékasit elkísérte párja, Pikali Gerda is

- tudta meg a Blikk.

Forrás: Bors, Blikk

14 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
Háros utca kb. 6 méter széles az úttest az Opelos beakart fordulni a sarkon ez a majom meg belerongyolt a bal hátsó ajtóba, itt a lényeg !!!
Most kezdjem elmagyarázni kitette az indexet, elkezdett kanyarodni, ez a fütyi meg nagyon sietett valahová, oszt úgy gondolta még megelőzi BALRÓL, pedig a KRESZ szerint a balra kanyarodót CSAK JOBBRÓL SZABAD ELŐZNI !!! A Rékasi itt bukta el a játékot !!!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
kamazuka
A sors fintora.
Egy ugyanolyan mocival közlekedtem,de én munkagéppel találkoztam.
I.-II fok kimondta,én vagyok a felelős.
A bíróságon fordítottam,egyet.
Kúrvaság az volt,hogy a bírósági titkár is falazott nekik.Eljárási hibák tömkelegével álltam szemben.Pl hamis helyszíni szemlejegyzőkönyv.
De ebből lett a siker.
Hogy hogynem de sikerült megszorítanom a bírósági titkárt a bizonyítékokkal,aztán előkerült egy jogszabály,és egy videó felvétel is.Külön köszönet a budapesti műszaki egyetemnek!
A kártérítési per nem sokára következik.
Érinthetetlen a fővárosi építési vállakozó.
Közölték.
Leszarom bazdmeg!
Művész úr! Szorítok teljes szívemből!
Eladott Ország
@Pálinkás Pál: tegnap 17:53; Rékasi a hibás . papa.49 leírta a választ a 16:01 kommentben.
Pálinkás Pál
@Eladott Ország: Akkor nincs vita köztünk...
Főlökött
Nagyon halkan megjegyezve : 1/1975. (II.5.) KPM-MB együttes rendelet -> magyarán a kresz, a bekanyarodást a 31.§ tarlalja, melyben ez található :

" (6) A balra bekanyarodó jármű vezetője párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úton a bekanyarodást akkor hajthatja végre, ha meggyőződött arról is, hogy balról járművének előzését vagy kikerülését másik jármű nem kezdte meg."
Eladott Ország
@Főlökött: De a kocsin levő ütközési nyom arra utal, hogy a gépjármű már megkezdte a balra kanyarodást.
ocdn.eu/images/pulscms/NzA7MDA_/efdd98ebab7958bbb5c8eca53fbac990.jpg
Főlökött
@Eladott Ország: Én nem fűztem hozzá semmit, az a szakértő dolga megállapítani. Csak azt próbáltam jelezni, hogy nem egyszerű játék és nem egyértelmű a történet. A helyszínelés - annak pontos méretarányaival, a sérülések keletkezési helyei, hosszuk, mélységük, a járművek sebességei, becsapódási szög, stb. stb., mind-mind módosító tényező. Majd a szakértő lemodelezi és bizonyítja, mely személy, mikor, mit csinált, illetve időpillanatonként melyik jármű, hol volt, mit-milyen irányba és sebességgel mozgott, illetve ki mit is láthatott-érzékelhetett a kialakult helyzetben. Részünkről csak találgatás a dolog :).

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.