A XX. századi magyar utak nagy jellemzője volt a keleti blokkban gyártott autók tömkelege, miközben nyugati gépeket csak elvétve láthattak az emberek. Mára szinte csak gyűjtői szinten maradtak meg a Ladák vagy Wartburg, de már a busztársaságok is elvétve tartanak ki a régi Ikarusok mellett.

Ezek az autócsodák gyűltek össze a XI. Ikarus, Csepel, Rába és veteránjármű találkozón a Hajdú-Bihar megyei Folyáson szombaton, íme a bámulatos fotók:

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

Magyarország csodái: csillogó Ladák, Wartburgok, Ikarusok, Rábák gyűltek össze úgy, ahogyan rég nem láthattuk őket

(Fotók: Máthé Zoltán/MTI)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.