Ha átlagot nézünk, naponta és csatornánként 460 reklámot kapunk. ... 2018 január 1. és november 8. között (a Nielsen mai közleményében ezt az időszakot mérték) naponta (kerekítve) 32 251 reklámszpot volt látható a mérésben szereplő 67-70 csatornán, ami csatornánként, átlagosan, naponta, 460 db reklámot jelent, ha 70 csatornával számolunk. Ez sok, pontosan annyi, amennyit a tévék tavaly 365 nap alatt abszolváltak, ráadásul most jön csak a java, az év utolsó két hónapja, Fekete Péntekkel, Kiber Hétfővel és karácsonnyal, így a Nielsen közönségmérés 12 milliós rekordot jósol év végére.

Forrás: index.hu
Feltöltő: Levendula
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

X-ray
Újabb komoly bírság a Medosan-szerek reklámjai miatt
Jogsértő állítások miatt bírságolta meg a GVH a Medosan termékek hirdetőit. A törvényileg kiszabható bírság maximumában állapították meg a pénzbüntetést. A cégek összesen 32 milliót fizethetnek.
A GVH a Medosan Kurkuma Plus étrend-kiegészítő jogszerűtlen állításokat tartalmazó reklámjai miatt már 2013 decemberében szabott ki bírságot, az akkori hirdető TVBrands Kft.-re 14 millió forint összegben.

A most a GVH a bírság kiszabásakor a kommunikációs költségekre alapozott. Súlyosító körülményként értékelte, hogy a jogsértő kereskedelmi gyakorlat elhúzódott, több mint egy évig tartott, és részben sérülékeny fogyasztókat célzott meg, akik az átlagosnál érzékenyebbek az egészségügyi problémájukkal kapcsolatos tájékoztatások iránt - közölte a hatóság.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.