Bitang jól néz ki, gyors, és elképesztõ kütyüket kapott az új CLA. Akad azonban egy-két árnyoldala is. Elmúltak azok az idők, amikor csak az Opelt és a Suzukit lehetett magyar autóként emlegetni. Néhány éve az Audi mellett a világ legrégebbi legpatinásabb márkája, a Mercedes is jelen van hazánkban, olyannyira, hogy kizárólag itt gyártja kompakt négyajtós kupéját. A CLA most a második generációhoz ért, mi pedig kipróbáljuk, milyen vezetni és belakni a csúcstechnikás kezelőfelületű dizájnmodellt. Magyarország mind inkább autóipari központtá válik, egyre szaporodnak a gyártóüzemek. A rendszerváltás után az Opel és a Suzuki megjelenésével emberek százezrei cserélték le a szocialista vasakat Astrákra és Swiftekre, sokunknak ez jelentette az első nyugati autót. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és 2019-re oda jutottunk, hogy a három nagy német prémiummárka egyaránt komoly gyártóegységet üzemeltet itthon (a BMW egyelőre csak fog).

Forrás: origo.hu
Feltöltő: durbincs
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eriksson
Mintha a mi autónk lenne az összes nyugati márka ami fellelhető a piacon. Az eddigi keleti megrendelők csendben elkullogtak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.