Bitang jól néz ki, gyors, és elképesztõ kütyüket kapott az új CLA. Akad azonban egy-két árnyoldala is. Elmúltak azok az idők, amikor csak az Opelt és a Suzukit lehetett magyar autóként emlegetni. Néhány éve az Audi mellett a világ legrégebbi legpatinásabb márkája, a Mercedes is jelen van hazánkban, olyannyira, hogy kizárólag itt gyártja kompakt négyajtós kupéját. A CLA most a második generációhoz ért, mi pedig kipróbáljuk, milyen vezetni és belakni a csúcstechnikás kezelőfelületű dizájnmodellt. Magyarország mind inkább autóipari központtá válik, egyre szaporodnak a gyártóüzemek. A rendszerváltás után az Opel és a Suzuki megjelenésével emberek százezrei cserélték le a szocialista vasakat Astrákra és Swiftekre, sokunknak ez jelentette az első nyugati autót. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és 2019-re oda jutottunk, hogy a három nagy német prémiummárka egyaránt komoly gyártóegységet üzemeltet itthon (a BMW egyelőre csak fog).
Zseniális trükköket vet be az új kecskeméti Mercedes
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. April 19., 15:04
Jöhet az újabb benzinárstop – Hiába parancsolt rá a MOL-ra Nagy Márton
Itthon
- 2024. April 19., 13:00
Talpra Magyarok, már ugrott is Bajnai Gordon és csapata – El sem hinné, hogy kit támogatnak
Itthon
- 2024. April 19., 11:21
Gazdasági csőd felé száguld az ország – Szégyen, de az osztrák helyett már a román életszínvonalat üldözzük
További ajánlatok
Itthon
- 2024. April 19., 08:22
Totális csődben a forint – Egyre közelebb a 400-as euró és a 410-es frank
Itthon
- 2024. April 19., 06:22
Döbbenetes erejű szél tombol egész nap az ország területén – Most tavasz van vagy mégsem?
Nagyvilág
- 2024. April 18., 20:29
Ezt is megéltük – Megkezdte az orosz hadsereg a teljes kivonulást
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás