Azurák Csaba lett a Budapest Honvéd új kommunikációs és marketing igazgatója – adta hírül honlapján a patinás klub.
Fotó: Youtube
A népszerű tévés 18 év után hagyta ott a TV2-t áprilisban és új területen igyekszik megállni a helyét.
Azurák Csaba közös ismerősök révén találkozott a Honvéd új tulajdonosaival, és miután kiderült, hogy nagyon sok mindenben passzolnak az elképzeléseik, felkérték a Honvéd kommunikációs és marketing igazgatói posztjára.
Azt mondta, elsődleges célja lesz, hogy a Honvéd Médiaközpont minél több tartalmat gyártson és ezáltal megpróbálják minél közelebb hozni a szurkolókhoz a csapat mindennapjait és az akadémiai életet. Emellett komoly munkát szeretnének fektetni a klub és a játékosok brandjének építésébe is.
Mindannyian úgy tartjuk, hogy a klub kommunikációjának a szurkolókat kell szolgálnia. Ebből a beszélgetésből jutottunk el odáig, hogy felkértek a Honvéd kommunikációs és marketing igazgatói posztjára
- vallja az egykori tévés.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás