Czeglédy Csaba: szeptemberben 17-szer kell bemondaniuk, hogy hazudtak

Rájár a rúd az igaz hírek közlésében nem élharcos M1 közszolgálati csatornára.

A Czeglédy Csaba - közmédia meccs jelenlegi állása: 6 helyreigazítás 26 híradóban!

Ma a Kúria (Pfv.IV.20.825/2018.) pontot tett majdnem két év után a Fidesz és az őt kiszolgáló propaganda sajtó egyik legnagyobb aljasságának végére - írta Czeglédy Csaba közösségi oldalán.

109 helyreigazítási pert vesztett tavaly a kormányközeli média

A választási év elején megszaporodtak a lejárató hangvételű írások, riportok.

Nagy helyreigazítási pert nyert Czeglédy Csaba az Origo ellen

valótlanul híresztelték, hogy Czeglédy Csaba még a 2014-es kampány előtt Kunhalmi Ágnesnek pénzt adott,

Bíróság mondta ki: Vona nem akar kerítést bontani

Helyreigazításra kötelezték az ezt állító Ripostot. Bruhahahaha...hihihihihi...a hordasajtó szív és nagyokat slukkol!

Megint lebukott az álhír-média!!! Persze ennek megosztását hiába várjuk Durbincstól. Jól eldugta az Origo a helyreigazítást Czeglédy ügyében

Ezzel szemben a valóság az, hogy a DiákÉSZ fentebb hivatkozott 2017. július 28. napján kelt közleménye alapján a károsultak száma nem haladja meg az ezer főt, hanem 11 fő, a követelésük mértéke pedig nem közelíti meg a százmillió forintot, hanem mindösszesen 802.822,- Ft."

Tessék? Nem hallom jól, mint mond a Fidesz?

A Fidesz csak akkor használja mind a 200 napi- és hetilapját, a tévékről és a rádiókról nem is beszélve, amit az Ön adójából működtet, ha a gyűlöletet kell szítani.

Helyreigazítás: Kökény-Szalai nem csábít

2016. március 28-án 19.32-kor megjelent " Leköpik az utcán a TV2-söket – tömegesen menekülnek a süllyedő hajóról " című cikkünkkel kapcsolatban Kökény-Szalai Vivien helyreigazítását az alábbiakban közöljük.

Bajnai Gordon pert nyert a Magyar Nemzet ellen

A bíróság szerint kamuzott a Magyar Nemzet Bajnai tiszteletdíjáról, jöhet a helyreigazítás.

Helyreigazítás

A 2015. április 9. napján a "BKK-s vezetők buktak bele a wellness-botrányba" címmel megjelölt cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy Markovics Ernő vezérigazgató-helyettes a luxus wellnessfürdő-üggyel kapcsolatba hozható.

A kormány kap egy pofont Financial Times-tól is

A magyar kormány képviselői felvették a kapcsolatot a Financial Timesszal, illetve annak újságírójával, miután a brit gazdasági lap csütörtökön megírta: az EU blokkolta a paksi bővítésről szóló magyar-orosz megállapodást – olvasható hvg.hu-n .

Úgy tűnik, Rogánék hiába perelték a Blikket

Első fokon a Blikk nyerte a sajtó-helyreigazítási pert Rogánékkal szemben – számol be róla a lap. Belváros-Lipótváros önkormányzata azért perelt, mert nehezményezte, hogy a Blikk összefüggésbe hozta őket Portik Tamással. A Fővárosi Törvényszék viszont elutasította a keresetüket. A bíró szerint a cikk valótlanságot nem...

Véleményem a keleti nyitásról

Végre, sokak kívánságát teljesítve kinyilvánítom a véleményem a keleti nyitásról.

Az MTI hétvégén szeret helyreigazítani, főként, ha Ángyán Józsefről van szó

Már két helyreigazítást is közzétett az MTI amiért május másodikán az egyposztos Napraforgóblogot idézve megsértette Ángyán József volt földművelési államtitkár jó hírnévhez való jogát. Az elsőt május 19-én, szombaton 21:08-kor, a másodikat pünkösd vasárnap 14:10-kor – a hosszú hétvége félidejében – tette közzé.

Helyreigazítás a Szcientológia Egyház minősítése miatt

Az [origo] Itthon rovatában 2011. 08. 13.-án megjelent, "A szcientológusokat akarta kigolyózni a Fidesz a hirtelen törvénymódosítással" című cikkünkben valótlanul állítottuk...

A vakvágányra tett Deol nyert a Legfelső Bíróságon!

A Deol.hu még januárban írt egy s mást az MDF jelöltjeként induló Somogyi Zoltánról, aki perre vitte az ügyet.

Perel egy nő, mert megölt prostiként mutatták be

Pert indít az érintett médiumok ellen az a pozsonyi nő, akinek arcképét tévedésből egy meggyilkolt prostituált fotójaként mutattak be a sajtóban.