Nemzeti színű szalagból font paraván - Magyarkodás a pénz körül

Évi 90 milliárdot költ az Orbán-kormány a mi pénzünkből a „közmédiára”, csak azért, hogy elhallgasson mindent, amit nekünk fontos lenne tudnunk.

Csak a halálhíreket nem cenzúrázza a Fidesz - Városi Kurír

A Városi Kurír az elmúlt hónapokban többször írt arról, hogy a Fidesz elfoglalta a megyei sajtót, minden lap a párt érdekkörébe került.

A metróba vizelő párizsi migránsnak hazudja az Origo a 2015-ben lefotózott New York-i utast

Az sem zavarta őket, hogy a képen jól látszik New York térképe és az angol felirat.

Szolgai másolás: így működik a Fidesz-média

Az összes sajtótermék teljesen véletlenül ugyanazt emelte ki az Orbán-beszédből."Úgy látszik, a tusványosi Orbán-beszéd helyes értelmezése, a hangsúlyok és a fő üzenet megtalálása nem gyerekjáték, úgyhogy minden sajtóterméknek álcázott pártszócsőnek érdemes szóra szóra lemásolni a Fidesz.hu – vagy a pártiroda vagy a...

A Magyar Idők a Kétfarkú Kutya Párt millióiról kérdezősködött

Ami már önmagában is hírértékű, hiszen a kormánybarát újságnak az ilyesmikre kész válasza szokott lenni. Ezúttal azonban ha formalitásból is, de küldtek egy emailt a Kétfarkú Kutya Pártnak, hogy ugyan hogyan sikerült összekalapozniuk több tízmilliót a legújabb hecckampányukra.

Titkolja az MTI, hogy feljelentették Orbán Ráhelt

Az MTI ismét személyiségi jogokra hivatkozva tagadta meg az Együtt Orbán Ráhel bahreini útjával kapcsolatos közleményének kiadását.

Majdnem felgyulladt a TV2 jósnője

Angéla nem látta jönni, hogy ma nehézségei adódnak a munkahelyén. Alig írtuk meg a közszolgálati Duna tévé rappelő időjárás-jelentőjét , máris itt az újabb remek alakítás a holdudvarból.

Mi az isten történik a köztévén?

Hát az, hogy a Duna tévén tegnap a Balatoni nyár műsorvezetője, Vida Péter valamiért úgy gondolta, el kell rappelnie az időjárás-jelentést. 

Megszólalt Volner a "vele hosszabb ideje magánéleti kapcsolatban levő" hölgyről

Keddi hír , hogy a kormányközeli bulvárlap, a Ripost lejárató cikket közölt Volner János jobbikos frakcióvezetőről, akit a szennylap " olvasóriportere " egy nővel fotózott le egy péceli bozótosban. Volner azóta nem adott magyarázatot a történtekre, a Jobbik is mindössze annyit közölt, hogy a frakcióvezető a Ripost felvételein...

Egymilliót adott az éhes gyerekeknek a kínai séf, a kormánypropaganda titkolja

Van egy idegen, aki idejött, és elvette a magyarok munkáját: ő Wang, Budapest egyik legjobb kínai séfje. 

Valami bűzlik a Ripost lejáratócikke körül

Piaci információk szerint Ómolnár Miklós régóta kitartóan udvarolt  Habony Árpádnak, míg végül az megengedte neki, hogy a Ripost is a Fidesz verőmédiájának része lehessen. Ehhez képest a szennylap mai, Volner Jánosról készült lejáratócikkét eléggé elnagyolták.

Megszólalt az MTVA a pitiáner bögréről

Berkesi Judit, az M4 Sport riportere a szakmai együttműködést köszönte meg jelképesen Bernd Storcknak, a magyar labdarúgó válogatott szövetségi kapitányának a vasárnapi, belgák elleni Európa-bajnoki nyolcaddöntő után – közölte az MTVA kedden annak kapcsán, hogy több hírportál is megírta, az MTVA a kiemelkedő, majdnem...

Megvan, ki készítette a karaktergyilkos Spéder-riportot

Rejtőzködő riporter készítette a TV2 Tények elhíresült Rejtőzködő milliárdosok sorozatának legutóbbi, Spéder Zoltánról szóló részét – és nem véletlenül.

Nógrádi György ma is aggódott egyet Németországért

Horribilis pénzbe kerülhetnek a migránsok Németországnak, csak a közvetlen kiadások az idén 16 milliárd eurót tehetnek ki, 2020-ra pedig elérhetik a 20 milliárd eurót is – mondta Nógrádi György biztonságpolitikai szakértő az M1 aktuális csatornán vasárnap.

Zsák a foltját: megvette a Ripost a Faktort

A VS.hu lebutításáról szóló cikkben ejtette el a NOL , hogy egyébként elkelt a másik kormányközeli friss lapkezdeményezés, a Faktor.hu. Ennek a "sikerprojektnek" volt alapítója az a György Bence, aki márciusban az Origo főszerkesztői székébe ejtőernyőzött, miután 4,2 milliárd forintért megszerezte a...

Helyreigazítás: Kökény-Szalai nem csábít

2016. március 28-án 19.32-kor megjelent " Leköpik az utcán a TV2-söket – tömegesen menekülnek a süllyedő hajóról " című cikkünkkel kapcsolatban Kökény-Szalai Vivien helyreigazítását az alábbiakban közöljük.

Több mint 500 millióval tömték ki Matolcsyék a VS.hu kiadóját

Még hogy nehéz terep a média?! Egy jegybankkal az ánuszban néhány sportzakós kissrác is tud gyorsan, nagy lapot csinálni! Másfél év alatt több mint 500 millió forintot lapátoltak ki az MNB alapítványai a VS.hu-t is kiadó New Wave Production Kft.-be, a strómanokon keresztül Matolcsy György unokatestvéréhez tartozó kiadócégbe,...

Pert vesztettek a Fidesz "oknyomozói"

Pert vesztett a jelenleg állami hirdetésekkel, korábban  Rogán Antal önkormányzata által  milliókkal tömött Pesti Srácok a Jobbikkal szemben.

Szétfingták a TV2 időjárás-jelentését

Az akciós állami hitelből összeharácsolt Andy Vajna-tévé újabb mélységekbe érkezett: ezúttal időjárás-jelentés helyett készítettek valami egészen mást.

Rogán önkormányzata fizette a Pesti Srácokat

Ahogy az minden életképtelen, piaci alapon működni nem tudó kormánypárti médiánál lenni szokott, a Pesti Srácokról is kiderült, hogy a Fidesz kitartottja. A DK perelt ki most olyan – eltüntetés előtt álló – dokumentumokat, amik azt bizonyítják: a Rogán Antal vezette V. kerületi Önkormányzat az adófizetők pénzén fizette...

Távozik a "Tényekből" Várkonyi Andrea

Azurák Csaba után Várkonyi Andrea is otthagyja a TV2 múlt héten új mélységeket megért hírműsorát.

Porig alázta Juhász a TV2 álhírgyártóit

Ha mindig is érdekelte, hogyan készíti lejáratóriportjait a lakájmédia, akkor itt van Juhász Péter és a TV2 fullajtárjainak tegnapi küzdelme. A vágatlan felvételen az Együtt politikusa 13 percen át alázza Andy Vajna tévéstábját, akik azt szerették volna kimondatni Juhásszal, hogy miből (nem) telik neki albérletre. Ehelyett kaptak...

Itt a lehetőség, most Ön is lehet "faszagyerek" a 888.hu-nál!

Az MSZP-s politikusfeleségek pucér képeihez, mindenféle genitáliához és suttyó trágárkodáshoz különösen vonzódó 888.hu ezúttal olyan "faszagyerekeket" keres, akik náluk szeretnének gyakornokoskodni, úgyis mint a Habony Árpád mellényzsebéből etetett faszagyerek-újságírás fellegvárában.

Ez az úriember lesz az MTVA új sajtófőnöke

Tavaly ősszel az Átlátszó helyreigazítási pert nyert ifj. Kobza Miklós, az MTVA új sajtófőnöke ellen.

Csendben visszaszivárogtak a hirdetések G. Fodorék szennylapjába

"Meglátjuk" – ezt mondta néhány hete Rétvári Bence, amikor a kínjában szocialista politikusok feleségére recskázó G. Fodor Gábor lapjával kapcsolatban kérdezték, történetesen, hogy a jövőben is tízmilliókkal szándékozik-e tömni a kormány az alig látogatott 888.hu-t.

Így tudósít az m1 a tanártüntetésről

Levendulás, erdei gyümölcsös, madártejes csokitojásokról, a szegedi csokoládéfesztiválról számol be éppen veretes riportban az m1 hírcsatorna, miközben tanárok ezrei tüntetnek a Kossuth téren .

Titkolja a kormány hírügynöksége a tanártüntetést

A Magyar Távirati Iroda régóta vezet eseménynaptárt az arra hagyatkozó sajtó számára, amiben a fontos közéleti eseményekre hívják fel a figyelmet.

Bíróság elé kerülhet a hazug Bencsik

A héten Bencsik András, a Demokrata című fideszes rajongói lap főszerkesztője azt hazudta Facebokján , hogy Galló Istvánné, a Pedagógusok Szakszervezetének elnöke a rettegtett ÁVH-vezér Péter Gábor lánya lenne.

Azt sem tudják, mire szórtak el 110 milliót Habony Árpád lapjainál

Nem tudja az állami MVM Paksi Atomerőmű Zrt. kommunikációs igazgatója, hány olvasót értek el azok a hirdetések, amiket Habony Árpád alig olvasott lapjaiban rendeltek meg, és amelyek hatására 110 millió forint közpénzt sikerült átcsatornázni a titokzatos miniszterelnöki tanácsadó médiavállalkozásába.

Itt van, melyik pártot pénzeli Soros György

A PestiSrácoknak még csak "felsejlett Soros György képe", a Slejm blog viszont most egyenesen az arcunkba tolja a rögvalóságot.