Gréczy Zsolt újabb pert nyert, most az Origo ellen

Amikor pár hete Gréczy Zsolt került a kormánysajtó célkeresztjébe, az érintett portálok egymásra licitáló címekkel és tartalmakkal igyekeztek sokkolni a jónépet.

Rendőrségen a kormánymédia első emberei - Kihallgatják a Ripost és az Origó főszerkesztőjét

A két portál első embereit Donáth Anna feljelentése alapján vegzálja a hatóság.

Történelmi a pillanat: a DK köszönetet mond az Origonak!

A Demokratikus Koalíció közleményben tudatta, hogy aki segíti a munkáját, annak pártállástól és előzményektől függetlenül, szíves-örömest mond köszönetet.

Juhász Péter: "ráglmazás és becsületsértés okán büntetőfeljelentést teszek az Origo nevű szennylap fizetett kiszolgálójával szemben"

Nem változott semmi, mióta Juhász Péter visszavonult a politikából, a kormánylapok teszik a dolgukat, legfeljebb annyi történt, hogy jóval több lett belőlük, így dúl a stencilezés.

Czeglédy Csaba: Origo.hu elleni ítéletet hozott a nyuszi!

A Fővárosi Ítélőtábla helybenhagyta a Fővárosi Törvényszék döntését, így jogerős, hogy ismét hazudott a kormánypárt hamis hír gyártó zászlóshajója - tudatta Dr. Czeglédy Csaba közösségi oldalán.

Példaértékű! Krekó Péter kártérítési pert indít a kormánymédia karaktergyilkos cikkei okán

"Krekó Péter sohasem vett rész titkosszolgálati akciókban, így természetesen a brit titkosszolgálat nem létező „pszichológiai” hadviselési akciójában sem.

Nagy helyreigazítási pert nyert Czeglédy Csaba az Origo ellen

valótlanul híresztelték, hogy Czeglédy Csaba még a 2014-es kampány előtt Kunhalmi Ágnesnek pénzt adott,

Vágó István berágott és bizonyítékot követel

Vágó Istvánt nem könnyű kihozni a béketűrésből, de az origo-s Bordács Bálintnak (?) sikerült.

A Kétfarkú készített egy Chrome-kiegészítőt, amely minden weboldalt Origóvá változtathat - Városi Kurír

Az egyszerű Chrome-bővítménnyel olyan hatást érhetünk el a weboldalakon, mintha csak a kormányszócsővé lett Origo írásait látnánk, a Kétfarkúakra jellemző humorvilággal kiegészítve.

Már Gyurcsány a stróman - Városi Kurír

Nem ereszti a kormánysajtó Gyurcsány Ferencet: a vagyonnyilatkozatok nyilvánosságra kerülése után pár órával arról kezdtek cikkezni, a volt miniszterelnöknek eltitkolt bécsi bankszámlája van, amelyen 150 milliót „rejteget".

Hány milliót ér az Origo-nak egy szaftos lejáratás? - Városi Kurír

Pénteken az Origo.hu hozta nyilvánosságra  azt a hangfelvételt, amelyen egy társaság tagjaként Nemes Balázs, a Momentum pécsi elnöke, a párt országgyűlési képviselő-jelöltje (Baranya 1.) beszél arról, mit is gondol a melegfelvonulásról, Izraelről és a cigányság viselt dolgairól.

Újabb milliókat fizethet, kedves olvasó a Ripost és az Origo helyett! - Városi Kurír

Szerdán délelőtt helybenhagyta a Fővárosi Ítélőtábla a Fővárosi Törvényszéknek azt a korábbi döntését, hogy két kormánylap megsértette Gulyás Mártonnak a magánélet védelméhez fűződő jogát, ezért a cikkek azonnali eltávolítása mellett a Ripost 3,5 millió, az Origo pedig 800 ezer forint sérelemdíjat kell fizessen.

Konszolidáció helyett tovább az erődemonstráció útján

A választást követően arról írtunk, hogy a kormányzati politika nyomokban sem tartalmazott konszolidációt, hanem folytatódott az elmúlt négy évben megszokott erőpolitika.Akkor sorra vettük, mi történt a választást követő 3 héten.

"Mire kettőt pislogunk, Lázár lesz a miniszterelnök!"

Nehogy azt gondoljátok, hogy ezzel vége. Mindig találnak újabb ellenségeket, ma az Origo és a norvég civilek, holnap az RTL Klub, holnapután meg … az majd kiderül.

Jackson él!

Bombagyár, Bombahír: Állítólag milliárdok kellenének egy frissen létrehozott hírportálnak utolérni az Index olvasottságát.