vs.hu

Wyomingi offshore cég állt a Matolcsy-pénzekkel teletömött vs.hu mögött

Egy wyomingi offshore-cég volt tavaly a vs.hu többségi tulajdonosa – derítette ki szlovák kollégák segítségével az RTL Híradó .

Csökkentett üzemmódra vált a VS

Jövő héttől csökkentett üzemmódra vált a Vs.hu, fenntartják ugyan a hírszolgáltatást, de nagyobb riportok már nem lesznek a portálon. Az április 25-én felmondott tizenegy közéleti újságíró és a portál főszerkesztője most vasárnapig vállalta a munkát, jövő hétfőn már nem dolgoznak a cégnél – írja a NOL .

A Vs.hu vezetője elmenekült a kínos kérdések elől

A 444.hu munkatársa elment a Vs.hu szerkesztőségébe, hogy a csoportos felmondásokról kérdezze Száraz Istvánt, a New Wave Media ügyvezetőjét.

Lemondott a matolcsysta pénzmosoda főszerkesztője

Lebhardt Olivér a Facebookon jelentette be: nem vezeti tovább a VS.hu-t.

Széthullik a VS? Sorra mondanak fel az újságírók

Miután Joó Hajnalka, a Századvég-iratokat kiperlő újságíró felmondott lapnál, sorra követik őt kollégái – írja a HVG . 

Felmondott a Századvég-iratokat kiperlő újságíró

A kormányközeli tanácsadó cég túlárazott állami megbízásairól az úgynevezett Századvég-aktákban számol be a vs.hu . 

Gulyás: az egyik legnagyobb balliberális hírportált is az MNB finanszírozta

A parlament törvényalkotásért felelős alelnöke vasárnapi budapesti sajtótájékoztatóján beszélt az MNB alapítványok körüli balhékról is.

A VS újságíróit is meglepte, hogy félmilliárdot kaptak Matolcsy alapítványaitól

Tegnapelőtt kiderült, félmilliárd forint támogatást kapott az MNB alapítványaitól a VS. A pénzt a főszerkesztő szerint pályázati úton nyerték, de egészen nyilvánvaló, hogy senkivel nem kellett versenyezniük, nem szakmai alapon osztották a pénzt. A VS újságírói közleményt adtak ki, amiben azt írják, ők minderről nem tudtak,...

Több mint 500 millióval tömték ki Matolcsyék a VS.hu kiadóját

Még hogy nehéz terep a média?! Egy jegybankkal az ánuszban néhány sportzakós kissrác is tud gyorsan, nagy lapot csinálni! Másfél év alatt több mint 500 millió forintot lapátoltak ki az MNB alapítványai a VS.hu-t is kiadó New Wave Production Kft.-be, a strómanokon keresztül Matolcsy György unokatestvéréhez tartozó kiadócégbe,...

Kifakadt a Századvég a tanulmányairól szóló cikkek miatt

A Századvég Alapítvány szerint a kormánynak készített tanulmányairól a vs.hu portál "sorozatos valótlanságokat állít".

Aljas húzással csuklóztatják Lázárék az újságírókat

A VS.hu ma elkezdi nyilvánosságra hozni a Miniszterelnökségtől kiperelt Századvég-aktákat. Ezek azok az elemzések, amelyekért a kormány 2012 és 2014 között 4,1 milliárd forintnyi közpénzt csorgatott ki a haveri cégnek.

Egyesíthetik a Vs.hu-t és az Origót

Integrálná a Vs.hu-t és az Origót a tulajdonos New Wave Media – tudta meg a Népszabadság több egymástól független piaci és szakmai forrásból.

Matolcsyék kisgömböce falhatta fel az Origot?

A Matolcsy György vezette Magyar Nemzeti Bank növekedési hitelprogramjának forrásaiból is részesült egy augusztusi szerződés alapján az Origót megvásárló médiacsoport egyik tagja – derítette ki az MNO .