Vizsga, karambol, miegymás....

Forrás: autotimes.hu
Feltöltő: AutoTimes
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

12 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
csutak
@Faster911: Ezt meséld el a tulajnak!
Japán autó, mely garantálja az izzó végtelen (10.000 órás) élettartamát.
Csak erről az izzót felejtették el értesíteni.
Megkérdezem Gyömbér Pista barátomat a konkrét tipus iránt.
Faster911
Ok, kíváncsi vagyok. Olyat már hallottam, hogy néhány farmotoros Ferrarinál ki kell venni a blokkot egy vezérműszíj cseréhez, de izzó esetében ilyet még nem tapasztaltam.
begbiebike
Tisztában vagyok vele, hogy néhány autónál több mint macerás a csere, de attól még járhatnak hónapokig így? Hátsó lámpákról nem is beszélve!
Lustaság ez nem más, meg magyaros szabálykerülés. Úgyse tehetnek semmit, hát nehogymá'kicseréjjem!
bmw-fan
Piszokság volt lekapcsolni egy frissen szervizelt autót. De, hát szegről végről az egész csak a bírságok begyűjtéséről szól, nem pedig a közlekedés biztonságának növeléséről.
Hook
Mondjuk a szabály az szabály, azzal hogy megbüntetnek egy szabálytalankodót azzal nem csökkennek a szememben, viszont ha nem tennék, nagyot nőnének. A szabály a rossz, meg olykor a rendőrök is. Az nem izzó izzó helyzet pedig katasztrófa szerintem is.
bmw-fan
Ebben is igazad van. Mi van, ha elengednének valakit, aki nem felel meg az előírásoknak. Akkor mindenki mehetne a maga útján és nem lenne semmi értelme a szabályozásoknak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.