Azt már korábban megállapítottuk, hogy a Duster képes olyan olcsó lenni, hogy azzal szinte már új kategóriát teremt. Most megvizsgáljuk, hogy emellett képes-e olyan jó autó is lenni, amely szélesebb rétegek igényét is kielégíti.

Forrás: autopult.hu
Feltöltő: AutoNews
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Faster911
Na ez már vmi. Szerintem hatalmas dobás.
Zsoel
Ennyi pénzért már autót is lehet kapni (4,5 milláért 2-3 éves, pár tízezer km-t futott Audikat, BMW-ket, Merciket, Saab-okat kínálgatnak). Én biztos nem egy koszos Dácsiára adnám ki, ha rendelkezésemre állna ez az összeg.
Faster911
@Zsoel: Pedig jó autó. Ha egy kereskedés felé visz az utad próbáld ki. Meg fogsz lepődni. Amúgy 3 M körül is haza viheted, ha nem kell hozzá a körítés. Én pl egész életemben ESP nélkül jártam, és még sosem hiányzott. A rémhírekre meg nem kell hallgatni, ép eszű ember nem tépi annyira, mint az ún. tesztelők.
csutak
@Zsoel: Amikor a Vectrámat vettem rákérdeztem a Daciára.
Becsülöm a kereskedőt, mert azt mondta, hogy az Opel olcsobb lesz és még autó, amikor a Dacia már pléh sem:)
Zsoel
@Faster911: Megengedem, hogy tulajdonképpen nem rossz kocsi, de azért ha már milliókat költ az ember, szerintem mindenki meggondolja, hogy mire adja ki azt a keservesen összekuporgatott, sokszor nagymértékű hitellel megtámogatott összeget. Tudom, hogy ez már nem AZ az autó, mint a hetvenes-nyolcvanas években, de lássuk be, hogy a Dacia márkanév elég rosszul cseng hazánkban. Kevesen voltak, akik szerették, sokkal többen utálták, a rendszerváltás után azonnal el is tűntek az utakról (a románok elvitték őket), nem nőtt úgy az emberek szívéhez, mint a régi Zsigák, Kocka-Ladák, Skodák, Trabik, Wartburgok, Kispolszkik... szóval négy és fél milla, az négy és fél milla, és ennyiért az ember már inkább nagyobb presztízsű kocsit vesz, még ha nem is új (új autót venni különben is tiszta ráfizetés).

2,5-3 millió közti összegért már esetleg tényleg meggondolnám a vételt (ámde ha meg nem kérek hozzá semmi extrát sem - amelyek a fentebb felsorolt használt autókban alapnak számítanak -, akkor lényegében csak négy kereket meg egy dobozt kapok a kevés pénzemért...), illetve ha ez egy Renault volna, amelyet Romániában szereltek össze, még akkor is elgondolkodnék... de így, hogy Dacia, és 4,5 millióba kerül, ez nekem kicsit horrorisztikus. :)
bmw-fan
@Zsoel: Érthető az álláspontod, te tény, hogy a feltörekvő és egyébként szabványos minőségbiztosítási rendszerrel dolgozó feltörekvő márkák is megérdemelnek egy esélyt. Megkockáztatom, hogy most egy Hyundai ix35 jobb vétel, mint egy BMW X3. Hidd el, tudnék neked arról mesélni, hogyan is spórol ki a BMW 1 Euróba kerülő biztonsági célokat szolgáló alkatrészeket az autóból.
Persze a presztízs sokszor fontosabb, mint az objektíven vett minőség. Ezt is megértem. A Dacia egyre jobb, persze 4,5 M-ért tényleg nem ezt választja az ember. Ilyen konfigurációban nem is fogja megrendelni senki, ez csak az újságíróknak és egyéb médiumoknak állította össze az importőr.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.