A tőzsdei bevezetés egy sor megoldandó technológiai kérdést (is) felvet a Facebook számára. Egyebek mellette azt is, hogy okostelefonokon is működőképes, versenyképes pénzügyi modellt tudjanak felépíteni. Ebbe az is beletartozik, hogy az alapvetően asztali gépekre optimalizált hirdetési modellt versenyképes, mobileszközökön is használhatóra cseréljék. Enélkül ugyanis a közösségi oldalon közölt hirdetések hatékonysága lényegesen alatta marad az elvártnak. Hírek szerint a vállalat épp ezért gondolkozik azon, hogy saját böngészőt alkalmaz, amely nem lenne más, mint a norvég fejlesztésű Opera.

Forrás: facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.