A Facebook mától a rajongói és céges oldalakon elérhetővé tett egy nagyon hasznos újítást: a posztok (kiírások) ezentúl az összegyűjtött rajongók között célozhatóak lesznek! Az oldalak kiírásait eddig válogatás nélkül minden rajongó láthatta, aki csatlakozott a közösséghez (és annak atkív, érdeklődő tagja volt). Bizonyos helyzetekben és nagy rajongószámmal rendelkező oldalaknál azonban sokszor jól jött volna, ha van lehetőségünk az összegyűlt érdeklődők csak egy bizonyos köréhez szólni - ez a mostani fejlesztéssel végre megoldható! Nagyon egyszerű példaként képzeljünk el egy ajándéküzletet, aki a közelgő nőnapra szeretné felhívni a férfi rajongói figyelmét, vagy például egy több nyelven futó oldal esetében megvalósítható ezentúl, hogy egy adott kiírást csak egy adott nyelven beszélő felhasználók lássanak - de a felhasználási lehetőségek száma szinte végtelen. Bővebben a honlapon...

Forrás: webid.hu
Feltöltő: timarmatyas
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.