Június 16-án, vasárnaptól reklámkampány csábítja arra az olasz autósokat, hogy ismerjék meg a 2014. modellévi, új MiTót. A kampány főszereplője maga a 2014-es modell. Felfrissített technológiai arculatával az autó továbbra is konszolidált képet mutat magáról, mint egy sportos, kompakt jármű, amely azokat az autósokat érinti meg, akik ...

Forrás: holvezessek.hu
Feltöltő: holvezessek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.