Ma van 2014 márciusának utolsó szombatja, ami azt jelenti, hogy ismételten megrendezésre kerül a Föld Órája. A globális kezdeményezést sok cég kihasználja marketingkommunikációja során. Ilyen például a Durex is, mely arra buzdít mindenkit, hogy amikor sötétségbe borul a környék, szeretkezzünk. Ugyanis világosban nem igazán foglalkozunk egymással. Már számtalan tanulmány bebizonyította, hogy a digitális eszközök (táblagépek, okostelefonok) elterjedésével a személyes kapcsolatok egyre inkább háttérbe kerülnek.
Forrás:
sworld.hu
Feltöltő: Helmeczi Krisztián
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás