A közgazdaságtanban és a marketingben a “product differentiation” stratégiát akkor alkalmazzák, ha az adott terméket, szolgáltatást vagy folyamatot meg akarják másoktól különböztetni, ezáltal vonzóbbá tenni azt egy adott célpiacon élőknek. A cégek számára ez nagyon fontos, ugyanis ez mutatja azt, hogy hajlandóak figyelni az embercsoportokra és a különböző kultúrára. Nem titok, hogy a Samsung kiemelt figyelmet szentel arra, hogy a különféle régiók igényeit kielégítse. Ennek bemutatása érdekében a Samsung Tomorrow készített egy infografikát, ahol azt láthatod, hogy néhány termékük bizony egyedi, s az csak az adott piacon kapható. Ilyen a speciális mosógép, a hűtő, vagy éppen a szagtalanító kapszula. Köszönjük az értékelésed! Share this on Twitter and on Facebook. Köszi, de most már vigyél vissza! Hogy tetszett a bejegyzés?
Infografika: néhány Samsung termék, mely soha nem lesz itthon kapható
Forrás:
sworld.hu
Feltöltő: Helmeczi Krisztián
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. April 25., 08:34
Orbán Viktor mosolyogva fenyegetett meg több szakmát is
Itthon
- 2024. April 25., 10:37
Pofátlan kérdések a Semmelweis szóbeli felvételijén – vizsgálat indult
Nagyvilág
- 2024. April 25., 10:36
Aliyev máris új háborúval fenyegetőzik – Azerbajdzsán nem fogja tétlenül nézni, hogy a Nyugat felfegyverzi Örményországot
További ajánlatok
Itthon
- 2024. April 24., 21:22
Gigászok csatája – Lagzi Lajcsi jókorát belerúgott Győzikébe
Itthon
- 2024. April 24., 12:26
A Kúria sem segít Karsai Dánielen – Kötelességévé tették a bírák, hogy elviselhetetlen fájdalmak között és magatehetetlenül éljen
Nagyvilág
- 2024. April 24., 17:29
Pokoli orosz rohamra készülhetnek az ukránok – Rövidesen elkezdődik Csasiv Jar ostroma
Új hozzászólás