Az Egyesült Államokban történelmi áttörésként értékelik az internetes cégek azt, hogy 2013-ban – először a történelem során – nagyobb bevételt bevételt generáltak az internetes oldalak, mint a televíziós piac. Az IAB és a PricewaterhouseCoopers becsélese szerint egészen pontosan 42. 8 milliárd dollárt költöttek a cégek az interneten, míg televízióban alig 40. 1 milliárdot. A trónfosztáshoz az is kellett, hogy a netes költések egy év alatt igen szép, 17 százalékos bővülést mutattak

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.