A Facebook felvette a kesztyűt és lassan de biztosan lépéseket tesz azért, hogy kiszorítsa felségterületéről a Youtube-ot - ami azért nem lesz könnyű. A hét híre Youtube szempontból - persze leszámítva azt, hogy pár túlbuzgó Microsoft-os alkalmazott letöröltetett olyan videókat a Youtube-ról, amit nem kellett volna - az, hogy a Socialbakers elemzésében kimutatta, Csökken azon céges Facebook bejegyzések száma, melyekben Youtube videók láthatók Illetve csökken a Youtube videókra adott interakciók száma a Facebookon A fentieket a SocialDaily friss cikkében ezzel a címmel látta el: "egyre több cég választja a YouTube helyett a Facebookot videófeltöltésre". A bevezető pedig így hangzik: a legutóbbi felmérések szerint mind több cég tölti fel image videóit és reklámfilmjeit közvetlenül a Facebookra, kihagyva a YouTube-ot. Még pár mondat a cikkből: ...könnyen lehet, hogy év végére mégiscsak átveszi a kék cégórás a vezető szerepet. Nézzük először az elemzés során...

Feltöltő: summr77
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.