A kulcsszó: gamifikáció. A történelemtanítás és a városi turizmus forradalmasítását célozza a Mistory új, okostelefonokra megálmodott alkalmazása, amely március 10-én válik elérhetővé. Sokunknak már gyerekkorban azt tanították, hogy a játék és a munka két különválasztandó tevékenység. „Előbb a munka, azután a szórakozás!” Ebben a szemléletben nőttünk fel, élesen szétválasztva a tanulást, a munkát és a szórakoztató, szabadidős tevékenységeket. De gondoljunk csak vissza: miről vannak a legszebb emlékeink, ha nem az akasztófa játékról angolóra végén, a matekórai váltóversenyről az egyenletek megoldására, vagy azokról a pillanatokról, mikor az oktatást felváltotta a sportnap. A mai diákokat sokszor ítélik meg negatívan szüleik vagy tanáraik: „Érdektelenek, lusták és szétszórtak, az egész generáció úgysem viszi semmire.” – mondják. De valóban a fiatalokkal van a probléma? Valóban le kellene mondanunk róluk, és tudomásul venni ezeket az állításokat? Vagy sokkal inkább arról van szó,...

Forrás: ujkor.hu
Feltöltő: Jesper
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.