Magyarországi YouTube felhasználói statisztika, 2015. A Youtube a Médiamixben című, Kreatív magazin által szervezett októberi workshopon Polyák Balázs (a Google hazai analitikusa) magyar felhasználókra vonatkozó YouTube fogyasztási szokásokat felmérő kutatáso eredményeit publikálta. Az egyik kutatásban, ami 2015-ben történt, azt vizsgálták, hogy hogyan fogyasztanak videós tartalmat a magyarok, ami tulajdonképpen a Google Magyarország és az NRC közös, 2012-es kutatásának megismétlése volt. A 2012-es kutatás a német TNS-Infratesttel készült, ugyanerre a korcsoportra, ugyanezzel a metodológiával. Az eredmények sok várt sejtést is megerősítettek, például azt is, hogy a YouTube ismertsége Magyarországon gyakorlatilag már alig tud hová nőni. Az internetes eléréssel rendelkezők 97%-a ismeri, csak 3% ismeri névről, vagy nem hallott róla nagyon semmit. A kutatás továbbá azt is megerősítette, hogy hazánkban is a rádióra, sajtóra és tévére fordított heti óraszámhoz hasonló nagyságrendet...

Feltöltő: summr
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.