Újra indítózáskor a motor továbbra sem indult, pedig üzemanyag is jutott a pillangószelepre. Ha ezt bárki utánam csinálná, csak óvatosan, a benzin itt gyakorlatilag a szabad levegőn van, és a benzingőz meglehetősen robbanásveszélyes! Szóval, maradt a gyújtás. Ezt hagytam a legvégére, ez áll a legtöbb részből, és mindegyik külön-külön hibás lehet. Mivel egyáltalán nem indult, a gyertyákat és a kábeleiket kihagyhatjuk, mivel ritka hogy mind a négy egyszerre adja meg magát. Ha ezekkel van baj, akkor darabosan jár a motor. A gyújtáselosztót levéve, sem a szegmensek, sem a rotor nincs besülve, itt sincs baj. Sorban a képek: elosztófedél (a hozzávezetés lehúzva középen), elosztófedél belülről, és végül a rotor.

Forrás: autosajto.hu
Feltöltő: wtib
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.