Keresőmarketing ( Search Engine Marketing, SEM) az online marketing kihagyhatatlan lépése, amely a rendelkezésére álló eszközökkel egy webhely helyezését, láthatóságát növeli a keresők releváns találati listáján. A keresőmarketing jelenleg a leghatékonyabb marketingkommunikációs eszköz. A KSH felmérése szerint Magyarország több mint fele internetezik, közel 5 millió ember. A vásárlói társadalom nagy része az interneten szerzi be információit, mit hol érdemes beszerezni és cca 60-70%-k már vásárolt is interneten keresztül. Ebből a felmérésből már nagy biztonsággal leszűrhető, hogy a vállalkozásoknak mi a megfelelő fejlődési irány. Ma már nem elég, ha fizikailag elérhető a vállalkozás, az online jelenlét bizony egyre kiemelkedőbb szerephez jut. Aki online nem elérhető, az mára olyan, mintha nem is létezne. A felhasználók helyette számtalan találat közül választhatnak, a keresők jelentős mennyiségű releváns találatot adnak számukra.

Forrás: honlapseo.hu
Feltöltő: Burai Barbi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.