Közzétett néhány részletet a Facebook a Kongresszusnak átadott orosz hirdetésekkel és dokumentumokkal egy időben, amely alapján kezd bebizonyosodni a Zuckerberg által régóta tagadott állítás, hogy a közösségi oldal drámaian befolyásolhatta a tavalyi amerikai választások eredményét.
Forrás:
HWSW
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A hirdetéseket - folyamatosan - egy vállalt tette fel, a választások előtt és utána IS !
Erről arra következtetni - a hirdetések nem utaltak egyik, vagy a másik pártra -, hogy ez bármilyen befolyással bírt az egyébként igazságtalan - a nyerő párt kevesebb szavazatot kapott, mint a vesztes - voksolásra, egy röhej !
Csak a buta tömeg félrevezetése, és a nyilvánvaló politikai törekvés - az orosz-ellenesség növelése - céljának felel meg, amit a nem éppen túlokos amerikaiak rendesen benyalnak...