Közzétett néhány részletet a Facebook a Kongresszusnak átadott orosz hirdetésekkel és dokumentumokkal egy időben, amely alapján kezd bebizonyosodni a Zuckerberg által régóta tagadott állítás, hogy a közösségi oldal drámaian befolyásolhatta a tavalyi amerikai választások eredményét.

Forrás: HWSW
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

relatív
Ez olyan ' szerecsen mosdatás-szerű ' kínos igazolás-keresés a kialakult helyzet magyarázatára, jó erősen megvádolva egyben egy másik államot.

A hirdetéseket - folyamatosan - egy vállalt tette fel, a választások előtt és utána IS !
Erről arra következtetni - a hirdetések nem utaltak egyik, vagy a másik pártra -, hogy ez bármilyen befolyással bírt az egyébként igazságtalan - a nyerő párt kevesebb szavazatot kapott, mint a vesztes - voksolásra, egy röhej !

Csak a buta tömeg félrevezetése, és a nyilvánvaló politikai törekvés - az orosz-ellenesség növelése - céljának felel meg, amit a nem éppen túlokos amerikaiak rendesen benyalnak...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.