Akár napi 11 órát is eltölt az amerikai Z-, és az Y generáció az okos eszközökön - derült ki a Nielsen médiatartalom-fogyasztási szokásokat felmérő friss kutatásából. A magyar fiataloknál hetente átlagosan csak 22 órát tesz ki ez a tevékenység.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

advocat
És akkor az utcán, tömegközlekedő mit csinál, az a csak a mobilját bámuló ifjú? Ennyit a statisztikáról.
nem tibi
Ramazzotti : Parla Con Me ( A klipp a lényeg nem a zene ,azt úgy sem értjük )
youtu.be/bThSI666jJY...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.