Harmincéves berendezés utasítja a korszerű technológiával felturbózott szerelvényeket – ez lehet az oka, hogy a hármas metró néha vészfékkel érkezik a megállóba.\n\nItt van végre, méltóságteljesen gördül be az állomásra. Az utasok türelmetlenek, már célba is vették a legközelebb eső ajtót, amikor a fekete-fehér szerelvény megtorpan, mintha elbizonytalanodna. Kis szünet után aztán lassan, kelletlenül tovább lendül; újra megáll, és csak ezután engedi fel a tömeget.

Forrás: nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Na ez tényleg elképesztően baljós árnyék

bár ami igaz az igaz az M3-as kapcsán az ember már semmin sem csodálkozik

Mindenek előtt vissza kell vonnom az alcímben megfogalmazott állításomat; igen is elvben lehetne olyan, amin csodálkoznék; ha valami rendben menne! =))
A derék Népszava számol be róla, hogy megfejtette a rejtélyt: „Harmincéves berendezés utasítja a korszerű technológiával felturbózott szerelvényeket – ez lehet az oka, hogy a hármas metró néha vészfékkel érkezik a megállóba.”.
Nos ez egy dolog, de sajnos egy ennél fontosabb dolog is kiderült: ez nem fog változni, mert nincs rá pénz „Ennek költségei azonban az M3-as metró felújítási költségeinek 10 százalékát, tehát a16-17 milliárd forintot is elérnék”.
Azaz nem várható, hogy „a felújítás során új vonatvezérlő rendszert is telepítenének”!!!
Qqberci
Köszönjük, TaplóPista!... (bár tudom, a parancs az parancs...)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.