Bár a streamingszolgáltatók lassan de biztosan egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a médiapiaci tortából, globális szinten még mindig elsősorban a komplex kínálatot nyújtó tévécsomagok népszerűek. A kép különösen kontrasztos a világ legnagyobb médiapiacán, az Egyesült Államokban, ahol egyes kutatások szerint az átlag tévéelőfizető évente ezer dollárt költ olyan csatornákra, melyeket soha nem néz.

Forrás: HWSW
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Peller Anikó
A maradék 5%-on meg hirdetés reklámokat vásárolunk.

Ipari méretű orbánc élú agymosó önfényező hirdetésözön következik ovodásoknak.

Magyarország lyó tejesít.

Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.Magyarország lyó tejesít.
olivér
Minek fizetni,ha ingyen nézhetsz 8-10 csatornát?Ésszel él az ember nem?Akinek luxusigényei vannak,megfizeti,hiszen megteheti,nem?
RonaGyuri
@Peller Anikó: hát igen a zömét a csókosok semmire sem jó adói teszik ki, miközben a hasznáhatókat sorra veszik el. Legutóbb még a Discovery Sci-t is törölték

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.