Közös érzékenyítő kampányt indított a Huawei Technologies és a Láthatatlan Kiállítás. A kezdeményezés célja, hogy a gyártó legújabb mesterséges intelligencia-applikációja, a Facing Emotions segítségével a két szervezet együttesen hívja fel a figyelmet a látássérültek mindennapi nehézségeire az érzelmek felismerését illetően. Ennek központjában a látható érzelmek, illetve azok hiánya áll.

(Forrás: mobilnews.hu, MobilNews által)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok

Szórakozás - 2019. December 16., 10:17
Ennyit sikerült összekalapoznia a köztévének
Szórakozás - 2019. December 16., 09:19
Ennyit még soha nem fizettek Rippl-Rónai képért