Hamarosan aláírhatják a Budapest-Belgrád-vasútvonal korszerűsítésére vonatkozó építési szerződéseket a miniszterelnök szerint. A több mint 500 milliárd forintos vasúti felújítás kínai hitelből valósul meg, és szakértők szerint 2400 év alatt térül meg. Az LMP szerint ez Paks II. után az évszázad második legrosszabb üzlete, amellyel a hazai vállalkozások és a magyar vidék helyett megint Orbán Viktor oligarchái járnak jól - írta közleményében Keresztes László Lóránt, az LMP társelnöke.

(Forrás: napi.hu, RonaGyuri által)

23 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nos a helyzet az, hogy ezzel a második hellyel azért vannak gondok. Kétségtelen tény, hogy a Paks lényegesen nagyobb volumenű, azonban abban lehet mégis van valami ráció is. A teljes befektetett (na jó ezen a címen elköltött) pénzt persze ez sem fogja visszahozni. Azonban a Belgrádi vasútba fektetett pénz totál kidobás. Lévén még akkor sem hozná be még a működtetés költségeit sem, ha a kínaik valós árat fizetnének a használatáért. Az szakértő, aki ezt 2400 éves marhaságot kitalálta, biztosan az m1-es szakértők pandanja elemi szintű közgazdaság, számtani és közlekedés ismereteknek is hilyán van! =))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
RonaGyuri
Nos a helyzet az, hogy ezzel a második hellyel azért vannak gondok. Kétségtelen tény, hogy a Paks lényegesen nagyobb volumenű, azonban abban lehet mégis van valami ráció is. A teljes befektetett (na jó ezen a címen elköltött) pénzt persze ez sem fogja visszahozni. Azonban a Belgrádi vasútba fektetett pénz totál kidobás. Lévén még akkor sem hozná be még a működtetés költségeit sem, ha a kínaik valós árat fizetnének a használatáért. Az szakértő, aki ezt 2400 éves marhaságot kitalálta, biztosan az m1-es szakértők pandanja elemi szintű közgazdaság, számtani és közlekedés ismereteknek is hilyán van! =))
csipetke
Csak a címre:-Az tuti,hogy az országnak ez egy baromi rossz üzlet,de hogy a fidesz-banda ismét nagyot szakít,az hétszentség.De orbánt nemigen érdekelte eddig sem,hogy az ország jóljárjon bármivel is,lásd az értelmetlenül építtetett sok üresen kongó stadion,amiknek irgalmatlan sokba kerül a fenntartásuk is.
RonaGyuri
@csipetke: ebben persze igazad van, de ez attól sokkal rosszabb, hogy ebben az esetben az okozott kár és az ő lenyúlt pénzeik aránya sokkal nagyobb, mint a más hasonló üzleteiknél.
RonaGyuri
Egy fontos részletre fel kell hívjam a b. figyelmet: a derék Kínai barátaink ebben az esetben nem koncessziót kértek erre a vasútra!!! =))
kereső
Nos az lmp felkérhetne egy független jogász-közgazdát, aki pontosan elmagyárázná nekik, miről is szól ez a történet. Mert láthatólag nem értik. Ez a konstrukció paks-nál nagyságrendekkel rosszabb,éés előnytelenebb a magyar állam számára. Nettó hazaárulás.
lusta
Hadházy Ákos a korrupcióinfón már bemutatta a nagy átverét. A lényeg, a kis kínaiak a tibeti vasútjukat, de úgy általában a vasútjaikat jóval olcsóbban építik, mint itt az alföldi vasutat,
magyarbakancs
Mindenki másnak rossz üzlet nekik jó.
Lehet lejmolni belőle.
Nessy
Már valami hihetetlen cinikus és értelmetlen módon szórják a pénzt, vesznek föl hiteleket, sok évtizedre eladósítva / eladva az országot!
De ezt a királyi média nem tudatja a hívekkel, azok majd csak akkor lepődnek meg, amikor szépen be csődülünk! Akkor is lesz békamenet?
RonaGyuri
@Nessy: csak akkor tudják meg, ha ezek eltakarodnak és akkor majd ezerrel vernyognak, hogy a rohadt komcsik miatt van! =))
Aki Én
Ebben az országban orbán és baráti köre az igaz MAGYAR.
Nekik ez az üzlet parádés lesz, úgyhogy ez jó, sőt qrva jó MAGYAR üzlet.
Nessy
@RonaGyuri: Nálunk mindig más az oka a saját ostobaságunknak! Inkább nyalogatjuk a 100 éves sebeinket, mint hogy értelmes jelen után ígéretes jövőben gondolkoznánk! És ezt támogatja a kormány! neki ez a jó, mert így azt csinálhat mutyíba, amit akar, hiszen úgyis mindent titkosítanak!
verőce21
A legnagyobb show ebben, hogy a kínaiak ingyen is megépítették volna ezt a vasútvonalat, mert nekik van szükségük rá. Az áruiknak a görögországi kikötőjükből eljuttatni Soroksárig. Csak akkor 120-as lett volna a pálya, nem 160-as. De megnézem én, hányszor repeszt majd 160-nal a keceli homokon?
(Miközben a franciáknál, stb . már 260-310-zel járnak a kiemelt vonalakon. Bezzeg otthon a kínaiak is 420 km-es sebességű mágnespályás vasútvonalat építtettek már a németekkel!)
advocat
Ha kell nekik a vasút, építsék meg!!! Pénzük van!
lusta
@verőce21: Mindeközben a keceli tanyasinak építik a 160-nal száguldó vasút pályáját, addig az egybites 300 forintos budiforradalmárnak fel sem tűnik, hogy a miskolci vonalat épp most újítják fel 120-ra.
RonaGyuri
@advocat: pont ezt jegyeztem meg, hogy ők nem hülyék, ők is tudják, hogy semmi haszna, ezért csináltatják meg velünk. Bezzeg a ferihegyit az maguknak is megcsinálnák!
Egyébként, ha maguknak csinálnák abból a bagázs nem tudna annyit lenyúlni! =))
csipetke
@advocat: 10:16 Úgy látszik,nem csak az én szemem bántotta,de nem akartam kekecnek tűnni.De most csatlakozom.
@RonaGyuri: 7:27 Száz szónak is egy a vége:-ez a kormány olyan,mint a bibliai tíz csapás.Elképesztő károkat okoztak/okoznak az országnak.A kezdő kommentedben a "hilyán" = hiján.Erre akart utalni advocat is
Sámannus
Mind ez miattatok van , mert sumákoltatok szavazáskor..
RonaGyuri
@csipetke: köszi és elnézést, tudom én is észrevettem, de már elküldtem és itt nem lehet javítani; egyébként "kínaik " is =))
csipetke
@RonaGyuri: Tényleg nem vagyok kekec,és szerintem mindig ilyen legyen a legnagyobb problémánk,hogy egy betűt elírtunk :)
lusta
@csipetke: Mennyi a nulla? Az bizony csak egy nagy nulla, semmi. A Soros-bérenc föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunk is épp egy kis semmivel, egy nullával írta el a végösszeget.
bencemacska
@Nessy: ma, 09:03
De mire ez kiderül, már a - jól megérdemelt - nyugdíját tölti O1G. És az egész trutyi az utódok nyakába ömlik.
Ő meg a tőle megszokott undorító, sátáni vigyorral a pofáján, hátradőlve mondja: ENNYIT TUDTOK TI!!!
verőce21
@lusta: Bizony ott a keceli futóhomok megelőzi néha majd a vonatot is. :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.