Ha eddig nem tudtad volna, mi az, ami egyálalán nem hiányzik az életedből, akkor a facebook megmondja: Interaktívvá akarja tenni a Facebook a hirdetéseit szélesebb körben is, ezért még több interaktív hirdetési formát is bevezetett a hirdetők számára: most már lehet majd például videós szavazásokat csinálni az eddigi lehetőségek mellett. Az interaktív hirdetések célja az, hogy kevésbé zavarják a felhasználót, mégis lehetőséget adjanak a Facebooknak, hogy pénzt gyűjtsön anélkül, hogy az oldal fizetőssé válna
Forrás:
24.hu
Feltöltő: azösszeskibanévfoglalt
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás