Áprilisig lesz már csak UPC, utána a céget felvásárló Vodafone márkanevén fog futni minden mobil- és vezetékes szolgáltatásuk – tudta meg a HWSW.hu.
Jövő áprilistól megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait – írta meg a HWSW.hu.
A vállalat idén nyáron az Európai Unió illetékes szerveinek jóváhagyását követően szerezte meg a UPC Magyarország Kft.-t egy több országot érintő nemzetközi üzlet részeként, vagyis a UPC brand az akvizíciót követően nem egészen egy éven belül eltűnik a magyar piacról.
A UPC nevet egyébként a cég Magyarországon, Romániában és Csehországban használta, Németországban Unitymedia néven futott.
A UPC márka beolvasztásával a szolgáltató által kínált összes vezetékes elérés (VoCaTV telefon, internet, digitális kábeltévé) Vodafone márkanéven lesz elérhető a UPC jelenlegi szolgáltatási körzeteiben.
A jelenlegi UPC Mobil-előfizetők most a határozott idejű szerződésük végéig használhatják jelenlegi formában a szolgáltatást, azután új csomagot fog ajánlani nekik a Vodafone. A UPC márka tehát elég gyorsan, kevesebb mint egy éven belül teljesen el fog tűnni az országból.
Címlapkép: MTI/Balogh Zoltán
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mennyibe fog a felhasználóknak/előfizetőknek fájni a Vodafone terjeszkedése?
Vagyis:: Mennyi idő alatt szándékozik a Vodafone behozni a vételárat a kuncsaftok kàrára?
Új hozzászólás