Amikor egy légikikötő forgalma eléri az évi 15-16 millió utast, indokolt egy kötöttpályás beruházás, vagyis a közvetlen vasúti kapcsolat kiépítése. Ferihegy az első kritériumnak megfelel, az utóbbitól messze van. Tervek léteznek, miközben a kormány titkolózik.

(Forrás: nepszava.hu, RonaGyuri által)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nem csak az ötletei bornírtak,

de a tényszerű ismeretek is hibádzanak

Mottó: (a klasszikus vicc poénja szerint)
„Te rabbi megdöglött az összes libám!
Milyen kár, pedig még mennyi nagyszerű ötletem lett volna!”

A derék nepszava.hu egy régi közröhej idétlenkedés kapcsán tesz rá egy lapáttal. A magyar tömegközlekedés bohócai – bár Dávidka és a BKK roncsák csapata (ottani működésük, jól mutatják a szakértelem totál hiányát) hogitott rajta, de agyament ötletekben továbbra sincsenek híján – Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke volt a vendégük.
Most sem fogták vissza magukat, persze az m3-as meghosszabbítás változatlanul fel sem merül náluk. Ami pedig reptéri gyorsvasutat illeti taxatíve hazudnak, mert nem csak egy hanem három kínai ajánlat volt, s itt azok vélt hiányosságaiból szemezgetnek.
Egyébként a megoldásnak – mindháromnak – van egy nagyon nagy hátulütője: a kínaiak maguk kívánják megcsinálni és üzemeltetni!!! Mennyi sok szép ellopható pénz ugrik!!! =))
A szakértelmük totál hiányát jól példázza reptéren belüli az 1-es és a 2-es közötti kisvasút blüdlije, amit még tetéz azzal, hogy okadatolván a diletantizmusukat olyan példákra hivatkoznak, amik nagyon másról szólnak! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok