Amikor egy légikikötő forgalma eléri az évi 15-16 millió utast, indokolt egy kötöttpályás beruházás, vagyis a közvetlen vasúti kapcsolat kiépítése. Ferihegy az első kritériumnak megfelel, az utóbbitól messze van. Tervek léteznek, miközben a kormány titkolózik.
Forrás:
nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
de a tényszerű ismeretek is hibádzanak
Mottó: (a klasszikus vicc poénja szerint)
„Te rabbi megdöglött az összes libám!
Milyen kár, pedig még mennyi nagyszerű ötletem lett volna!”
A derék nepszava.hu egy régi közröhej idétlenkedés kapcsán tesz rá egy lapáttal. A magyar tömegközlekedés bohócai – bár Dávidka és a BKK roncsák csapata (ottani működésük, jól mutatják a szakértelem totál hiányát) hogitott rajta, de agyament ötletekben továbbra sincsenek híján – Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke volt a vendégük.
Most sem fogták vissza magukat, persze az m3-as meghosszabbítás változatlanul fel sem merül náluk. Ami pedig reptéri gyorsvasutat illeti taxatíve hazudnak, mert nem csak egy hanem három kínai ajánlat volt, s itt azok vélt hiányosságaiból szemezgetnek.
Egyébként a megoldásnak – mindháromnak – van egy nagyon nagy hátulütője: a kínaiak maguk kívánják megcsinálni és üzemeltetni!!! Mennyi sok szép ellopható pénz ugrik!!! =))
A szakértelmük totál hiányát jól példázza reptéren belüli az 1-es és a 2-es közötti kisvasút blüdlije, amit még tetéz azzal, hogy okadatolván a diletantizmusukat olyan példákra hivatkoznak, amik nagyon másról szólnak! =))