A magyar főváros romló statisztikáit magyarázhatja, hogy egyre többen költöznek az agglomerációba, akiknek egy jó része különböző okokból nem használja a tömegközlekedést, vagyis autóval jár Budapestre.

Forrás: nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nos túl azon az apróságon, hogy almát a körtével,

sőt – ha belegondolunk inkább - ribizlit a görögdinnyével hasonlítgat ennél fontosabb gondok is vannak

Hogy mennyire a nem-rokon rokony újabb szár-nyalása kapcsán, de a derék Népszava arról, pontosabban annak kapcsán, értekezik, hogy „A magyar főváros romló statisztikáit magyarázhatja, hogy egyre többen költöznek az agglomerációba, akiknek egy jó része különböző okokból nem használja a tömegközlekedést, vagyis autóval jár Budapestre.”
Ami a „hány órát töltünk a dugóban?” kérdést illeti – elegánsan túltéve magunkat azon a tényem, hogy ez maghatározó módón elsősorban forgalom szervezési kérdés, amiben a hazai gyakorlat (nem kevéssé Dávidka & bandája ténykedése eredményeként) a béka feneke alatt van – az összehasonlítgatások erősen torzítanak. Elsősorban a város-mérete és várostörténet okán.
Ehhez járul meghatározó módon a mentalitás is. Hazánkban a mai regnáló egyik elődjének „köszönhetően” az autó státusz szimbólummá vált! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.