Az, hogy most nehezebb időszak jön, a kormány szerint nem a beruházás ellen, hanem mellette szóló érv. Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes múlt héten nyújtott be egy törvénymódosítást, ami tíz évre titkosítaná Magyarország történetének legnagyobb vasúti beruházásának szerződéseit. A KDNP-s politikus ezt azzal indokolta, hogy a Budapest-Belgrád vasútvonal felújítása kiemelkedően fontos közérdek, ami nem tűr halasztást. A kínai hitelből finanszírozott beruházás kivitelezését Mészáros Lőrinc cége nyerte konzorciumban.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Meg az a rengeteg híd!
A vírus ellen meg védekezzenek azok a kínaiak,akik finanszírozzák ezt az egész, a pórnépet hetediziglen eladósító látszatberuházást.
Na ,de komolyan:- volt már olyan beruházás ezeknek a surmóknak a részéről,ami a köznép javát szolgálná?
Ijedtemben egy sem jut eszembe/ vagy hová/:D
Lehet, hogy a báránykáknak fel sem tűnt, hogy a Lajosnak két hét alatt ugrott a Lajta-hansági ÁG, a Sárvári ÁG, ("amiket szocik loptak el"), a Közgép, és még ki tudja mi minden, és átvándorolt a Lölöhöz, még egy nyamvadt Alkotóház sem maradt neki, csak a kecskefarm.
Új hozzászólás