A jövedéki adó csökkentés hasonlóan hibás döntés lenne, mint amikor az 1970-es évek olajválságai idején az akkori kormány a határon akarta megállítani az olajárak emelkedésének begyűrűződését.
Forrás:
grintim.blog.hu
Feltöltő: eteszt
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Elektromosra kell váltani, azt meg megújuló energiaforrásból feltölteni. Nekem ez a tervem, csak nincs meg hozzá az a 2 milla, amiből meg tudnám csinálni.
A za 21 ft igaz lehet, ha ingyen kaptad az autót, átírták a nevedre, ingyen javíják és nem fizetsz kötelezőt és súlyadót sem.
Az 50 ft nagyon szerény számítás volt.
„A jövedéki adó Magyarországon jelenleg a benzin esetében literenként 120 forint, a gázolajnál 97,3 forint. Az unió által elvárt minimum viszont csak körülbelül 100 forint, illetve bő 90 forint, vagyis lenne tér arra, hogy a kormány akár 20, illetve 6-7 forinttal csökkentse ezt az adót. Sőt, mivel a jövedéki adóra is megfizettetik a 25 százalékos áfát, így a csökkentés duplán mérsékelné az árat: a benzin literje 25, a gázolajé 7-8 forinttal kerülne kevesebbe.”
Ezzel a lépéssel egy év alatt az autósok 40-50 milliárd forinttal is kevesebbet hagynának a benzinkutaknál. Viszont Radisov szerint a mostani szigorú költségvetési politika mellett az állam valószínűleg nem fog lemondani a több tízmilliárdos adóbevételről.
Mert amíg ennyire olcsó marad, addig nem fognak a gyártók kisfogyasztású vagy alternatív forrással üzemelő autókat gyártani OLCSÓN!
Amíg én a bringán azt látom, hogy egy autó egy vezető utas nuku, addig nem sokallom a benzin árát!
Kettő literes Chip tuningos Opel Vectrám van automata váltóval.
Az ellenzőknek, hogy tudják én is benzint tankolok!
Új hozzászólás