Ezernyi teendő, az idő pedig rohan és valahogy semmi sem halad megfelelően. Ismerős, ugye? Íme, öt tipp, hogy a több tucat e-mail, és a folyton csöngő telefon mellett ne csapjanak össze a feje fölött a hullámok. Az első és talán a legfontosabb - annak ellenére, hogy banálisan hangzik - az alapos tervezés. Egy több országot érintő amerikai kutatás szerint leghatékonyabban úgy kerülheti el az ember a felesleges stresszt és koncentráltabban (tehát hatékonyabban) tud dolgozni, ha a munkafolyamatot, vagy a (munka-) napot gondos tervezés előzi meg.
Forrás:
hrvilag.com
Feltöltő: HRVilág
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás