Háromszáz jármű megrendelésével indulhat el a Rába–Volvo-együttműködés A Volvo autóbuszgyártóval tárgyal a többségi állami tulajdonban lévő Rába annak érdekében, hogy korszerű járművek gyártásában vehessen részt – közölte a HVG. A Magyar Nemzet értesülései szerint az együttműködés 300 Volvo autóbusz leszállításával veszi kezdetét. A HVG értesülései szerint a kormányzat olyan terveket készített, amelyek a jelenlegi gyártókapacitások kihasználása helyett a Rába fejlesztését tűzik ki célul. Ezért vásárolt többségi tulajdonrészt a magyar állam a Rábában, és ezért nem rendeltek járművet a jelenlegi autóbuszgyártóktól.

Forrás: mno.hu
Feltöltő: Pilóta
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Don Quijote
Így legalább a Kravtexnél megszűnik pár száz munkahely! Majd átmennek a Rábába:DD
overdose
Miért nem Ikaruszt? ész kell hogy munkahelyet teremtsenek !Idióta banda nem ért semmihez többet loptak mint az MSZP nem csoda hisz tele vannak volt MSZP-.el!
lbs
@overdose: Azért mert az Ikarus márkanév foglalt! Különben - lehet hogy nehéz észrevenned - de pontosan munkahely teremtésről van szó!
Ugyanis a RÁBA mint állami cég fogja gyártani a buszokat.
A Volvó, meg a szintén svéd Scania céggel különben már igen régi keletű a kapcsolat, annak idején az Ikarus is dolgozott nekik.
Most a hírek szerint a RÁBA a futóműveket gyártaná - amiben mindig is élvonaban járt.
A Volvo az erőátvitelt szállítja maj. A régi Ikarusoknak egy komoly baja volt, mindig is teljesítmény hiányban szenvedtek.
Vonatkozik ez a maga idejében világcsoda számba menő Ikarus 55-ös farmotoros busztól a gyártás végéig.
Az ikarus 55-ösbe is kevés volt a hat hengeres Csepel motor 145Le-s (~106kW-os) teljesítménye.

Szóval magyar munbkaerők lesznek foglalkoztatva Győrben, amely mindig is a magyar járműgyártás egyik fellegvára volt.
QQríkú
@lbs: Te vezettél ilyet?
Butaságot írtál!
Pilóta
@lbs: Eredetileg 125 lóerős Csepel D-613 erőforrással szerelték:-)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.