"Számold a boldogság buborékait" – felszólítással készültek óriásplakátok, állami megbízásból, közpénzen, hogy fiataljaink több magyar pezsgőt igyanak!

A kampány szerint, a magyar gyöngyöző borok és pezsgők, nem gyilkolják úgy a májat, mint a külföldről érkezők – legalábbis erre a következtetésre jutott a 444.hu, miután felfedezte azt az óriásplakátot, ami azt hirdeti: "Élvezd a magyar pezsgőket és gyöngyöző borokat, számold a boldogság buborékait!"

Szó szerint ez olvasható a a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának a leveléből: "A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a 'Boldogság Buborékai' szlogen, amely köré a kampány szerveződik."

A Cink.hu véleménycikkében az extasy- és kristály termékekkel helyettesíti a be a AMC kampánylevelét, amely jól szimbolizálja, hogy az alkohol test- és tudatromboló hatásai épp olyan veszélyesek, mint a ma még illegális drogként a piacon lévő termékek. Ebben a cikkben citálja a Cink a KDNP-s retorikát, mi szerint ebben a kampányban egyáltalán nem lehet azt felfedezni.

Alkoholizálásra szólít fel a kormány

A kampányhoz kapcsolódó játék, a mértéktelen fogyasztásra ösztönzi a fiatalokat: egy Facebook alkalmazáson keresztül tudnak versenyezni a fiatalok, számolni, hogy hány buborékot fogyasztottak el, selfieket készíthetnek és megmutathatják, hogy milyen boldogok az alkoholtól. A Boldogságbuborék hashtagekkel ellátott fotókból még egyet sem találni a megadott közösségi médiafelületeken.

34 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Kamcsatka
"Az ifjúság előtt két út áll: az egyik az alkoholizmus,a másik járhatatlan."
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
human
@kukac50: De legalább másnaposan nyomná az ágyat és közben ugye nehéz lopni.
Maszlag
Ne olvass, inkább igyál! Az meglátszik rajtad.
Nil
@szandokan: ha valamiről fogalmad sincs akkor ne mondj véleményt inkább. Ez fideszes szokás és a reklámembereké.
(GYk: reklámember: aki reklámok alapján vásáról, elhiszi a benne elhangzottakat és így van mindennel amit a tv-ben hall - az csak igaz lehet.Gondolkodni nem szokott. Szófogadó és mindig hű az épp aktuális hatalomhoz. Ha véletlenül még pártfanatikus is akkor persze ellenzékben mindent elkövet a hatalmon lévők megbuktatásáért-pl tv-székház ostrom, egyéb utcai zavargások. )
szandokan
@Nil: Lehet, hogy van némi fogalmam a szenvedélybetegekről. A dohányos éppen úgy az, mint a drogos.
Nil
A drogot és a dohányzást egy kalap alá venni tudatlanságra utal - akkor is ha egy professzor mondja.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.