A mai kor HR szlogene, hogy a szervezet sikere a humán tőkén alapszik. A kereskedelmi televíziók esetében azonban kérdéses, hogy beszélhetünk-e tudatos utódlástervezésről. Vajon mi a TV2 HR stratégiája: megőrizni a kulcsembereket, vagy lecserélni, frissíteni a csapatot?Erről kérdezte a HR Portal a TV2 szervezetfejlesztési igazgatóját. Bedő Beatrix kihangsúlyozta: a kereskedelmi csatornák közötti csata nem befolyásolja a személyzeti állományt.

Forrás: hrportal.hu
Feltöltő: tumpara
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

drg
n sokáig csak a TV2-t néztem. Nekem jobban tetszett az a műsorpolitika amit ők csináltak. Ám már régóta inkább elkapcsolok az adóról. A megszokott arcok, akik számomra hitelessé tették az adott műsort lassan mind eltűntek, helyettük ismeretlen, bár a képernyőn biztos jobban mutató pofikák vették át a helyüket. Nekem sokkal színpatikusabb volt egy olyan műsorvezető, akit több évig végigkísérhettem több műsoron keresztül is, láttam ahogy riporterből képernyős lett belőle, tudásáról, tehetségéről meggyőzött munkájával.
Az elmúlt hónapban több munkatársuktól is „megszabadult”, több műsort is „pihenőágra” tett a csatorna és ezek után még ők akarják tanítani milyen is az igazi média?
100 hallgató fizeti nekik a borsós tandíjat amiért ők szaladgálhatnak, telefonálgathatnak, kubikoskodhatnak a riportereknek, az operatőröknek, vagy a műsorvezetőknek mondván csak így tanulhatják meg milyen is ez a szakma.
Én is ezt csináltam, 1,5 évig munka mellett jártam be az M1 Híradóba, majd a Magyar Hírlaphoz hogy ingyen dolgozzam. Szerencsére szorgalmamnak, kitartásomnak meg is lett a jutalma. De nekem ezzel csak a segítségemmel, a munkámmal, a lojalitásommal, és a kitartásommal kellett fizetnem nekik. Mint ahogy eddig ez megszokott is volt a médiában.
Most abból akar pénzt szerezni egy kereskedelmi csatorna, hogy a sok média éhes diák, akik egyszer szeretnének képernyőre kerülni bekapva a mézesmadzagot jelentkezik az „akadémiájukba”.
Csak sok szerencsét tudok kívánni nekik. Szükségük is lesz rá!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.