Ebben a hónapban dönt a kormány arról, hogy miképp folytatódik az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építése – tolmácsolta Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter szavait Boldog István fideszes országgyűlési képviselő az építkezés helyszínén, Törökszentmiklós határában tartott keddi sajtótájékoztatón.

A kormány célja, hogy az M4-es autópálya építése minél hamarabb folytatódjon Budapest és az országhatárok irányába is – mondta a politikus.

Boldog István közölte: a fejlesztésre vonatkozó tervek már elkészültek, jelenleg az anyagi háttér megteremtésén munkálkodnak az illetékesek.

Az út alapja már elkészült, a hídelemeket leszállították, a kérdés az, hogy mikor és milyen minőségben, autópályaként vagy autóútként folytatódhat az Abony és Fegyvernek közötti útszakasz építése – jelentette ki.

A képviselő tudomása szerint a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium is mindent elkövet azért, hogy a beruházás folytatódjon. Hozzátette: a megye országgyűlési képviselői találkozót kezdeményeztek Orbán Viktor miniszterelnökkel és Lázár Jánossal, hogy tárgyaljanak a beruházás mielőbbi folytatásáról.

Kovács Sándor, a Jász-Nagykun-Szolnok megyei közgyűlés elnöke (Fidesz-KDNP) a sajtótájékoztatón elmondta: a megyei közgyűlés egyhangú határozatot fogadott el előző ülésén az M4-es út építése érdekében.

Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség fejlesztéspolitikai kommunikációért felelős helyettes államtitkára április elején jelentette be, hogy az Európai Bizottság regionális főigazgatóságának munkatársai jelezték a magyar kormánynak, hogy az M4-es autópálya fejlesztésénél felmerül a kartellgyanú, ami lehetetlenné teszi a projekt uniós finanszírozását.

A projekt keretében építették volna meg az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszát és egy új Tisza-hidat. A kabinet határozatban hívta fel a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-n keresztül gondoskodjon a projekt kivitelezésére irányuló vállalkozási szerződések megszüntetéséről.

A kormány felkérte a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy május 31-éig vizsgálja meg, miként lehet bekötni Szolnokot a gyorsforgalmi úthálózatba.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

wagabund
-mondja Sztóksz, maguknál mindenki hülye?
-igen mylord, nálunk mindenki...
justhpeter
Mi van ? Mészáros még nem jelentkezett ? Mi ez a lazaság elvtársak ? Elfogytak a kész hazugságok Csepreghy ? Netán nincs aki megcsinálja ? Miért kell engem egy hónapig izgalomban tartani ? Ennyire dilettantó ez a kormány ?
papa.49
@justhpeter: @wagabund: Abból a pénzből amit eddig ráköltöttek eme ,,veretes programra,, ha a régi már meglevő nyomvonalon építik már be is lehetett volna fejezni!!!Igaz akkor nem lehet nyerészkedni a kisajátításokkal, egy jó csomó pénztől elesik az egyik prominens család, nem kellett volna 2-3 méter magasban lábakon álló pályatestet építeni, nem kellene 3 új hidat építeni, csupán a Szent István hidat kellett volna kibővíteni, ( a Zagyva, a Tisza, és a holt Tisza felett) viszont csatlakozhatna a már meglévő Cegléd, Abony közötti pálya részhez, valamint a Szolnok, Szajol, Törökszentmiklós közötti kiépített pálya szakaszokhoz!!!Az ésszerűség a fütyisznél képtelen követelés!!!
justhpeter
@papa.49: Mi sem gondoltuk, hogy a fidesz bármiféle értelmes megoldásban gondolkodik, hiszen a fideszben mindig első volt a maszek.
papa.49
@justhpeter: Kicsit messzebbre tekintve kísértetiesen hasonlít a Nemzeti Színház építésére, ott is ez volt a helyzet...Ami már meg volt az nem kell, új hely 2-3X annyi pénzért...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.