Május 7-én érkezik a hazai mozikba a Bosszúállók: Ultron kora (Avengers: Age of Ultron). A Marvel legújabb szuper produkciójának talán legnépszerűbb karakterével, Vasemberrel a hétvégén akár Te is készíthetsz egy selfit!
Forrás:
mozimaniaapp.hu
Feltöltő: Mozi Mánia
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Nekem nem Veled van gondom! Egyszerűen rühellem, hogy manapság ekként is kettéoszthatók az emberek! Vannak az intelligensek, akik a többi hülyeségét használják ki. Mindez a reklámszövegekben nyilvánul meg leginkább. Egy-egy kulcsszóval meg lehet mozgatni az arra "ráharapókat". Ilyenformán segítesz Te is a sok ostobának hülyét csinálni magából! Én meg vagyok itt Neked a negatív reklám... :)
Senki nem mondott ilyeneket, amit össze hordasz, szimplán mert célozva van egy hír, azért nem kell egyből mindenkit hülyézni. Sajnos/hála égnek ilyen lett a világ, ilyen lett az internet, a média: célzottan próbálják megszólítani az embereket (lehet, hogy nem véletlenül), csak azokkal van a baj, akiknek nincs annyi agyuk, hogy tudjanak szelektálni hír és hír között, hogy mi az ami neki van célozva, és mi az ami nincs.
Hozzá tenném, hogy a reklám feltalálása óta az a cél, hogy megfelelő kulcsszó találásával szólitsák meg a célközönséget. Régen volt egy mondás, hogy a reklám 10% ér célba, csak nem lehet tudni melyik 10%. Annyit változott a világ, hogy ezt a 10%-ot az internettel fel lehet hozni 25-30%-ra, a hatékonyabb célzás miatt!
Új hozzászólás