A magyar médiában is hatalmas befolyást szerezhet Rogán Antal, mivel ő felügyeli majd azt a 25 milliárddal kitömött hivatalt, amely 1500 állami intézmény reklámköltéseiért felelős – írja a Népszabadság.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a feltételezések szerint azért jött létre, hogy ne Simicska Lajoshoz hű emberek dönthessenek a kormányzat reklámköltéseiről. A reklámfelületek megvásárlásához egyébként közbeszerzéseket kell kiírni, mivel ezt a feladatot nem közvetlenül a Hivatal végzi.

A rendszer egyelőre nem indult be, egyrészt a Rogán-Lázár csata bizonytalan kimenetele miatt, másrészt pedig azért, mert egyelőre nem nagyon van olyan jobboldali médiabirodalom, ahol a pénzeket / reklámokat el lehetne helyezni.

A 25 milliárd jelentős tételnek számít a magyar reklámpiacon, ahol a tavalyi teljes költés összege 189 milliárd forint volt.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

human
És én még azt hittem a stadionokkal lett a legtöbb pénz kidobva az ablakon.
Toby
Hurráááááá...bővülhet aggálytalanul a lakópark ! Pénz van, szándék van, földterület is, már csak néhány kőműves kell !
cs.n.
"A hivatal nem maga vásárolna reklámfelületet, hanem magánvállalkozásokra bízná, ehhez közbeszerzést kell kiírni"
Haveri cégek szaporodjatok, gyarapodjatok.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.