A magyar médiában is hatalmas befolyást szerezhet Rogán Antal, mivel ő felügyeli majd azt a 25 milliárddal kitömött hivatalt, amely 1500 állami intézmény reklámköltéseiért felelős – írja a Népszabadság.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a feltételezések szerint azért jött létre, hogy ne Simicska Lajoshoz hű emberek dönthessenek a kormányzat reklámköltéseiről. A reklámfelületek megvásárlásához egyébként közbeszerzéseket kell kiírni, mivel ezt a feladatot nem közvetlenül a Hivatal végzi.
A rendszer egyelőre nem indult be, egyrészt a Rogán-Lázár csata bizonytalan kimenetele miatt, másrészt pedig azért, mert egyelőre nem nagyon van olyan jobboldali médiabirodalom, ahol a pénzeket / reklámokat el lehetne helyezni.
A 25 milliárd jelentős tételnek számít a magyar reklámpiacon, ahol a tavalyi teljes költés összege 189 milliárd forint volt.
Haveri cégek szaporodjatok, gyarapodjatok.