Folytatódik a minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében.

A Magyar Turizmus Zrt. szerdai, MTI-hez eljuttatott közleménye kiemeli: a tejtermékek marketingkampányával a kormány a hazai tejtermelőknek és -feldolgozóknak nyújt segítséget. Magyarországon szigorúan ellenőrzik a termelőket és a feldolgozókat, ami biztonságos terméket garantál a vásárlóknak. A megbízható és jó minőségű tej ismertetőjegye a tejszív-védjegy, amely egyre több hazai eredetű tejterméken megtalálható. A minőségi, hazai termékek fogyasztása és vásárlása munkahelyeket tarthat meg.

A közlemény idézi Font Sándort, az Országgyűlés mezőgazdasági bizottságának elnökét, aki elmondta: a tejkvóta-szabályozás az EU-ban áprilisban megszűnt, ami komoly kihívást jelent a hazai tejágazatnak.

A tejtermelés szempontjából szerencsésebb helyzetben lévő országok – például Írország, Németország vagy Hollandia –, elárasztották a piacot az olcsó, dömpingáron kínált tejjel. Ezzel a magyar gazdák nem tudnak versenyezni, miközben a hazai tejtermékek kiváló minőségűek – tette hozzá.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

dömdödöm
Orbán -Merkel képét a tejre ,Lássuk hogy fogy ?
cs.n.
Tényleg, teli a boltok polcai dömpingáras ír vajakkal, meg dömpingáras holland sajtokkal. Ja, nem. Ezek esetleg Font fizetéséhez képest dömpingárasok.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.