Az agglomerációs közlekedés biztosítása nem kötelező fővárosi feladat, de egy hatályos megállapodás szerint Budapestnek a BKK-n keresztül azt 2022-ig meg kell szerveznie – írja az MTI a Magyar Idők értesülésére hivatkozva.

Tarlós István főpolgármester korábban először belengette, hogy ha csökkentik a fővárosi tömegközlekedés központi támogatását, akkor a városhatárt átszelő járatok, például a HÉV-ek eztán nem mennek majd el a végállomásukig. Később közölte, ő nem állította, hogy nem járnak majd a HÉV-ek, csak azt mondta, az agglomerációs településeknek eztán az állammal kell majd tárgyalniuk a finanszírozásról.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Yoda69
@papa.49: sajnos nem rajta hanem rajtunk Budapestieken. As adot mi fizetjuk sarlos meg a BKV kozelebe se megy.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
papa.49
A sarlóson ez rajta marad mint szamáron a fűl))))))))))
Yoda69
@papa.49: sajnos nem rajta hanem rajtunk Budapestieken. As adot mi fizetjuk sarlos meg a BKV kozelebe se megy.
bencemacska
Szerintem így, vagy úgy, de az utazóközönség issza meg a levét.
papa.49
@Mirabilis: A sarlós most kicsit hánykolódik, aztán minden úgy lesz ahogy a hazugovics kitalálja!!!
1magyar
A közlekedés megoldása jobb befektetés mint az olimpia rendezése! Adják magánkézbe, rögtön rentábilis lesz.
madlaci
@1magyar: Ezzel csak az a baj, hogy az állam írja elő a kötelezően adandó kedvezményeket, és amíg az utasok kb. 75%-a ingyen, vagy kedvezménnyel utazik nem lesz nyereséges.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.