Nem kisebb feladatra vállalkozott egy mindössze néhány főt foglalkoztató magyar cég, minthogy kiüsse a hazai piacon is egyértelműen domináns szerepben lubickoló két óriást, a Coca Colát és a Pepsit.
A Tikkadt Szöcske névre keresztelt ital "kézműves kólaként" kíván alternatívát mutatni a kommersz márkákkal szemben. Az ára is borsosabb, félliteres kiszereléséért 250 forintot kell fizetnünk.
Íze, mint a kanalas orvosságé
A szigorúan titkos recept alapján – de nyilván a nagy márkákhoz hasonlóan kóladió felhasználásával – készülő ital eleinte nem aratott osztatlan sikert a tesztalanyok között.
A kezdeti kóstoltatáskor sok idősebb tesztelő is említette, hogy emlékezteti az íze a Fagiforra. Számunkra is csak később derült ki, hogy ez egy kanalas orvosság, amely valóban kóladiót tartalmaz
- idézte fel a HVG-nek az esetet az egyik tulajdonos.
Neumann-Bódi Edit szerint a Tikkadt Szöcske egy igen erős és szerethető brand, figyelemfelkeltő és könnyen megjegyezhető.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ők meg csak igyanak kólát, mer attól az ember jóllát!
:-)))
- Meg hát !!
Új hozzászólás