Imázskampányt indítottak az MVM (Magyar Villamos Művek) népszerűsítésére. Egy monopolhelyzetben lévő cég esetében ez igen szokatlan, pláne úgy, hogy

300 millió forint közpénz megy el rá.

Az arculatváltás központi eleme a fenti egyperces kisfilm, és ez a szép színes plakát:

300 millióért készített Szijjártó barátja új arculatot az MVM-nek

A 444.hu értesülései szerint a kampányt az a Trinity Communications készítette, ami Kuna Tiboré, aki pedig a kormány kommunikációs tanácsadója volt, egyébként Szijjártó Péter barátja.

A Kreatív szerint az arculatváltást dr. Bentzik Réka, az MVM kommunikációs igazgatója így indokolta:

Az MVM a legsikeresebb nemzeti tulajdonú vállalat, amely árbevételét tekintve a negyedik legnagyobb Magyarországon működő cég. Ehhez mérten azonban, disszonáns az az örökségünk, hogy a társaság a lakosság közel kétharmadának nem mond semmit.

15 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Desischado
Megy a rongyrázás ezerrel, a MI pénzünkből! Közben meg minden tönkremegy ebben a nyomorult országban! De igaza van orbánnak, miért le lopjon, mikor semmit sem tesz ellen a nép!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
1magyar
Mert ez többet mond??? Ezt valaki 200 ezerért is megcsinálta volna, kiknek osztogatták a többi pénzt?
Jozefina
kíváncsi leszek, hogy mi jut ennek a nyikhaj, suttyó, szijjártónak az elszámoltatáskor???!!!
KisGenyo
Pedig készült nemrég másfélszer ennyiért egy oszkárdíjas 107perces(!!!) film is.
Ahhoz képest ez a "mutatvány" szánalmas, és erősen mutyiszagú!!!
kukac50
Rendszerhasználati díjból telik rá!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.