Imázskampányt indítottak az MVM (Magyar Villamos Művek) népszerűsítésére. Egy monopolhelyzetben lévő cég esetében ez igen szokatlan, pláne úgy, hogy
300 millió forint közpénz megy el rá.
Az arculatváltás központi eleme a fenti egyperces kisfilm, és ez a szép színes plakát:
A 444.hu értesülései szerint a kampányt az a Trinity Communications készítette, ami Kuna Tiboré, aki pedig a kormány kommunikációs tanácsadója volt, egyébként Szijjártó Péter barátja.
A Kreatív szerint az arculatváltást dr. Bentzik Réka, az MVM kommunikációs igazgatója így indokolta:
Az MVM a legsikeresebb nemzeti tulajdonú vállalat, amely árbevételét tekintve a negyedik legnagyobb Magyarországon működő cég. Ehhez mérten azonban, disszonáns az az örökségünk, hogy a társaság a lakosság közel kétharmadának nem mond semmit.
15 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ahhoz képest ez a "mutatvány" szánalmas, és erősen mutyiszagú!!!
Új hozzászólás