Hétfőn, azaz szeptember 12-én volt a határideje a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH) idei megapályázatának, amin eldől, melyik három konzorcium végezhet egyáltalán kommunikációs és PR-munkát a kormány hivatalai és cégei részére a következő évben. Az új rendszert tavaly vezette be a kormány. Ennek a lényege, hogy nincs nyílt verseny az állami médiaköltések piacán, csak három kijelölt cég és társaik vállalhatnak ilyen munkákat. Tavaly 25 milliárd forintot tett félre a kormány saját maga és cégei népszerűsítésére. Ez olyan irgalmatlan mennyiség, hogy a közpénzköltésben edzett médiacégek sem tudták elverni egy év alatt. Emiatt nyár elején a tavalyi pályázatot egy évvel meg is kellett hosszabbítania az NKoH-nak, hogy ne vesszen kárba a kasszában maradt néhány milliárd forint. De ezzel párhuzamosan, néhány héttel később már kiírták az új pályázatot az ezévi hirdetésekre. A nagy cégek, mint például a 6,6 milliárdot költő MVM-csoport, ugyanis tavaly kiköltekezték keretüket, és alig...

Forrás: 444.hu
Feltöltő: Grumpycat
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.