A kormányzati tájékoztató kampányra tehát közpénzből összesen 3,9 milliárd körüli összeg mehet el a népszavazásig, október 2-ig. Az Átlátszó.hu szerint a június havi televíziós hirdetésekből 202 millió forint jutott a TV2-csoportnak, 9 millió az Echo TV-nek, 4 millió az ATV-nek, illetve 19 millió az egyéb hirdetésekre. A június havi online hirdetéseknél az Origo tarolt 30 millióval, a 888.hu 10,9 milliót, a Lokál.hu 8,6 milliót, a PestiSrácok.hu 4,1 milliót, a Ripost 2,8 milliót kapott, míg a Facebookon 7,3 millióért reklámoztak. Rogán köréhez megy a pénz A Magyar Nemzet azután fordult a hivatalhoz, hogy a Rogán Antal vezette tárca több kérdés után sem árulta el, pontosan mennyi pénzt használnak fel a kampányban. A Miniszterelnöki Kabinetiroda honlapjára kikerült ugyan egy majdnem 3,1 milliárdos keretszerződés, amit Rogán Antal Pasa parki szomszédjának, Csetényi Csabának az érdekeltségeivel kötöttek, ennek részleteit azonban nem hozták nyilvánosságra. Később kiderült, hogy az...

Forrás: atlatszo.hu
Feltöltő: pbalage
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.