A Népszabadságot is kiadó Mediaworks több tízmillió forintot kapott a Fidesztől a kötelező betelepítési kvóta elleni kampányban – írja az Átlátszó.
Az oknyomozó portálnak másfél hónap után és csak személyes betekintés során tette lehetővé a Miniszterelnöki Kabinetiroda hogy megismerjenek három, a kormány kvótakampányával kapcsolatos szerződést.
Az iratok szerint Csetényi Csaba (Rogán pasaparki szomszédja) cégei nettó 33 millió forintért vállalták tavaly decemberben a kampány kreatív feladatait. Januárban nettó 142 milliót, júliusban pedig már 645 milliót költöttek a kvótakampányra – írja az Átlátszó.
Július 18-án elindult az emlékezetes „Tudta?”-kampány, nettó 645 millió forint értékben, nettó 261 millió forint nyomtatott lapokban megjelent hirdetésekre ment el.
Ebből 57,9 millió forint jutott a Mediaworksnek 9 megyei lapban és a Nemzeti Sportban megjelentetett reklámokért. A második legnagyobb összeget, nettó 37,4 milliót a Russmedia kapta három megyei lapban és a Szuperinfó körben közzétett hirdetésekért. A Magyar Időknek egymagában 34,9 millió, a Habony Árpád tulajdonában lévő Lokálnak pedig 23,8 millió jutott.
"köpnömkő"