Orbán-interjú a Passauer Neue Pressében: "Nem engedhetünk teret az anarchiának"

Nem engedhetünk teret az anarchiának címmel interjút közölt Orbán Viktor miniszterelnökkel csütörtökön a német Passauer Neue Presse.

A kormányfő az interjúban kijelentette: ha a görögök megvédték volna határukat, most nem lenne migránsválság. Hozzátette: Magyarország az uniós külső határ védelmével betartja a nemzetközi és az EU-s jogot. "Abszurd politikai világ", ahol ezt támadják – jelentette ki.

Arra a felvetésre, hogy Angela Merkelhez közeli körök szerint hálával tartozik a kancellárnak, mert sok problémától megkímélte a Magyarországon áthaladó menekültek befogadásával, azt válaszolta, hogy ez nem igaz.

Kifejtette: elmondta a kancellárnak, hogy "elfogadjuk a segítséget, de nem kérjük", mert Magyarország egyedül is meg tudja oldani a problémát. Azt is elmondta neki, számíthat arra, hogy Magyarország megvédi határát, és területéről "egyetlenegy migráns sem fog Ausztriába érkezni". Ez csak akkor történhet meg, ha Merkel kéri, és "ez aztán így is lett" – idézte fel Orbán Viktor.

Ha Ausztria és Németország visszautasította volna a menekülteket, rendőri erővel kellett volna menekülttáborba vinni őket, ami "nem lett volna szép látvány", de "nem szabad teret engedni az anarchiának" – tette hozzá.

Az iszlámról elmondta: Magyarország "egészségesen gondolkodik a muszlimokról" és tiszteli az iszlámot, amiért civilizálta "a világ egy nagyon nehéz részét". Másik tapasztalata viszont az, hogy "a kereszténységből származó civilizáció és az iszlámból származó civilizáció nem illik össze", a két világkép eltérése "párhuzamos világokhoz vezet", ami "nem politikai kérdés, hanem az élet realitása". Továbbá a muzulmánok több gyereket vállalnak, mint "mi, európaiak", így ahová sok muzulmán érkezik, ott a világ húsz éven belül teljesen megváltozik, de "a politikusok egyre kevésbé érzik magukat felelősnek azért, hogy mi lesz 15-20 év múlva".

Egyes európai országok úgy határoztak, hogy "bevándorló országok lesznek", és ennek "csak a pozitív, szociálromantikus oldalát látják". Úgy tűnik, "Németország is ezt akarja, és mesterségesen megváltoztatja a lakosság összetételét".

Azonban "mi nem vagyunk bevándorlók nemzete, nem is leszünk", és "senki nem kényszeríthet bennünket arra, hogy bevándorló országot csináljunk magunkból" – mondta Orbán Viktor Magyarország álláspontjáról.

Az uniós támogatások és a szolidaritás összefüggéseiről kiemelte: ha "valaki nemzeti szinten úgy dönt, hogy migránsokat enged az országába, akkor ennek a következményeit nem lehet más nemzetekre szétosztani", így Berlin sem háríthatja döntései következményeit "brüsszeli kerülő úton" másokra.

Hozzátette, hogy "ha Magyarországnak azt vetik a szemére, hogy csak pénzt fogadunk el az EU-tól, akkor ez sérti az önbecsülésünket, mivel ez csak az érem egyik oldala". Ugyanis az EU régi, gazdag tagállamai "nagyon sok pénzt keresnek Magyarországon és a magyarokon", és a kohéziós alapok támogatásai csak részben ellensúlyozzák, hogy "a többi EU-ország hatalmas tőkéje legázol bennünket".

Magyarország sokat költ határvédelemre, "magyar léptékben legalább annyit, amennyit Németország a menekültekre". Ez "színtiszta európai szolidaritás" – húzta alá a kormányfő.

Az EU helyzetéről úgy vélekedett: Európa "köldöknézést folytat", miközben a világ gyorsan változik; az "atlanti korszak elmúlt" és kezdődik a Csendes-óceán térségének korszaka. Reformra szorulnak a szociális piacgazdaságról szóló elképzelések, ismét erőteljesebben kell a munkára és a versenyképes termékek előállítására építeni, mert "Európának segélyalapú társadalomként nem lesz jövője".

A miniszterelnök kijelentette: Magyarország EU-tagsága megingathatatlan. Az évszázadok óta három világ, Európa, az oroszok és a muzulmánok közé beszorulva élő Magyarország "nyugati gondolkodású, keresztény ország", ezért természetes helye Európában van, de olyan Európát kíván, amely "nem zárkózik be", hanem élénk nyugati és keleti kapcsolatokat ápol.

Oroszországról elmondta, olyan politikát kell folytatni, amely érdekeltté teszi a nagyhatalmakat Európa sikerében, és ehhez okos, átgondolt együttműködés szükséges Oroszországgal és Vlagyimir Putyin orosz elnökkel. Mint mondta, bízik abban, hogy az így gondolkodó "reformkisebbségből" többség lesz. Hozzátette: "Magyarországon nem érezzük úgy, hogy Oroszország fenyegetné a biztonságunkat".

Angela Merkelről szólva kiemelte, hogy a kancellárnak "felbecsülhetetlen érdemei" vannak, nélküle "Európa nem tudott volna jó válaszokat adni" az utóbbi tíz év kihívásaira. Hozzátette, hogy sok sikert kíván a kancellárnak a 2017-es választásokhoz, azzal együtt is, hogy az Európai Néppárthoz Helmut Kohl kancellár idején +magyar CDU-ként+ csatlakozott Fideszt ma már inkább +magyar CSU-ként+ jellemezné.

A kormányfő a hétfői müncheni látogatásával kapcsolatos bírálatokról elmondta, '56-ban Bajorország segítette a "legszebb célokért" harcoló magyarokat, amiről illendő megemlékezni, de a baloldal "hajtóvadászatot" folytat, mert az 1998-as választáson "megvertem nagy legendájukat, Horn Gyulát". Európa baloldala "baloldali Magyarországot akart, de nem kapta meg", ezért "engem tesznek felelőssé", és "mindegy, hol bukkanok fel Európában, megpróbálnak botrányt csinálni" – jelentette ki.

Az amerikai elnökválasztásról elmondta: a mostani amerikai külpolitika "kedvezőtlen", mert támogatja a migrációt, ahelyett, hogy arra törekedne, hogy mindenki a hazájában boldoguljon, és "Amerika hisz a demokrácia exportjában", holott "a kultúra határozza meg a politikai struktúrát". Míg Donald Trump ezt nyíltan kimondja, Hillary Clinton védelmezi az eddigi politikát – tette hozzá a miniszterelnök.

88 hozzászólásarrow_drop_down_circle

bundi
@Bringás: öööö...mintha a tények nem nagyon zavarnának...
444.hu/2015/09/14/egyenesen-az-osztrak-hatarhoz-buszoztatja-magyarorszag-a-menekulteket/
tudod ez az amire vezéred utalt...
elmondta a kancellárnak, hogy "elfogadjuk a segítséget, de nem kérjük", mert Magyarország egyedül is meg tudja oldani a problémát. Azt is elmondta neki, számíthat arra, hogy Magyarország megvédi határát, és területéről "egyetlenegy migráns sem fog Ausztriába érkezni"
ezzel szembena valóság:
"Röszkéről reggelre elvitték a gyűjtőponton lévő, regisztrációra váró sokezer menekültet. Most kiderült hova: több száz kilométerre, Szentgotthárdra. Közvetlenül az osztrák határ mellé.
Hivatalosan ezt nem jelentették be, de migránsokat segítő civilek jelezték, hogy váratlanul nagyon sok menekült érkezett hétfőn Szentgotthárdra busszal. Reggelig 35 busz érkezett, de folyamatosan jönnek újabbak. A civilek röptetőtábornak keresztelték a szentgotthárdi megoldást. Itt ugyanis nincs akkora kapacitású tábor, amelyik ennyi embert el tudna látni. De nincs is rá igény, a migránsok azonnal mennek tovább Ausztriába. A regisztrációval már nem igazán törődnek a magyar hatóságok, visznek mindenkit a határhoz, elég feszített tempóban ültették hajnalban buszra a migránsokat. Nemcsak Röszkéről viszik a menekülteket, a körmendi tábor is kiürült reggelre."
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Zeta
És én- Magyarország - vagyok a legokosabb! Kérdezzék meg a magyarokat , engem,punktum.
Zeta
Különben is, ha a Gyula nem lett volna ,az én mesém is tovább tartott volna
Bringás
Világos, egyenes, korrekt beszéd! Minden mondata vállalható!
Orbán ügyes, talpraesett reálpolitikus!
bundi
@Bringás: öööö...mintha a tények nem nagyon zavarnának...
444.hu/2015/09/14/egyenesen-az-osztrak-hatarhoz-buszoztatja-magyarorszag-a-menekulteket/
tudod ez az amire vezéred utalt...
elmondta a kancellárnak, hogy "elfogadjuk a segítséget, de nem kérjük", mert Magyarország egyedül is meg tudja oldani a problémát. Azt is elmondta neki, számíthat arra, hogy Magyarország megvédi határát, és területéről "egyetlenegy migráns sem fog Ausztriába érkezni"
ezzel szembena valóság:
"Röszkéről reggelre elvitték a gyűjtőponton lévő, regisztrációra váró sokezer menekültet. Most kiderült hova: több száz kilométerre, Szentgotthárdra. Közvetlenül az osztrák határ mellé.
Hivatalosan ezt nem jelentették be, de migránsokat segítő civilek jelezték, hogy váratlanul nagyon sok menekült érkezett hétfőn Szentgotthárdra busszal. Reggelig 35 busz érkezett, de folyamatosan jönnek újabbak. A civilek röptetőtábornak keresztelték a szentgotthárdi megoldást. Itt ugyanis nincs akkora kapacitású tábor, amelyik ennyi embert el tudna látni. De nincs is rá igény, a migránsok azonnal mennek tovább Ausztriába. A regisztrációval már nem igazán törődnek a magyar hatóságok, visznek mindenkit a határhoz, elég feszített tempóban ültették hajnalban buszra a migránsokat. Nemcsak Röszkéről viszik a menekülteket, a körmendi tábor is kiürült reggelre."
kai hansen
te idióta csuti f@sz a németek elvinnék az autógyárakat akkor mit csinálna a nagy magyar gazdaság ??
tutajos
"..az 1998-as választáson "megvertem nagy legendájukat, Horn Gyulát".
Tudta?
A Xanax szedése során érezhet nyugtalanságot, ingerlékenységet, kialakulhat düh, agresszív magatartás, téveszme, rémálmok, hallucináció, elmezavar, szokatlan magatartás.
"Na, ugye!
Bringás
@bundi: Bocsika, de Merkel küldött biankó meghívót a migráncsoknak! A hazai balliberális sajtó pedig arról cikkezett, miért nem engedjük át őket mindenféle vizsgálat nélkül, hiszen egy sem akar itt maradni. Ráadásul Merkel olyat említett, hogy korlátlanul befogadja őket. Most pedig azt kéred számon, hogy Merkelnek és az említett sajtónak megfelelve Orbán átengedte ezt a hordát?

Aki hívta őket, az is tartsa el az élősködőket, ne ránk mutogasson!
nyanya001
Szegény beteg, téged a jelen állás szerint Vona picsázott ki de alaposan !
cs.n.
"nem szabad teret engedni az anarchiának" Tíz éve még kissé más véleményen volt a rajongótáborod.
human
@kai hansen: Szerintem meg van a forgatókönyv az EU-n kívüli életre. Putyin-féle rezsimre lehet számítani.
Szókrakész
@kai hansen: szokjatok már le erről a ha...gondolkodásról!!!

Ez fordítva is igaz lenne.

Ha a németek és nyugatiak elvesztenék a magyar piacot, biztosítókat, bankokat, ...akkor...
Clavigo
Megverte Horn Gyulát ??? Az a b@rom Torgyán lépett vissza a javára...Így került először kormányra ez a köcsög.
Zeta
Újra meg kell nyitni a baloldal elleni frontot. Van már. Kiellen harcolni újra! Önmaga ellen mikor nyit már frontot, talán nyernénk!
Szókrakész
"Ugyanis az EU régi, gazdag tagállamai "nagyon sok pénzt keresnek Magyarországon és a magyarokon", "

Végre a seggnyaló baloldallal ellentétben valaki ki meri mondani az igazat.
Szókrakész
Lehet részekre szedni, forgatni, tolni, húzni, a libsik keserűségére a lényeget mondta ki tömören, velősen a vezír.
Erre most a baloldal a kezdeti fújjorbánozás és fikázás után mély hallgatással fog reagálni.
1magyar
Ismertette a tényeket reálisan. Bizony ez így van. Az uniós vezetők össze akarják vegyíteni a tüzet a vízzel, de ennek soha nem lesz sikere.
papa.49
Mindenesetre ha a Torgyánék nem segítik '98. ban nem kerül hatalomra, és mi volt a köszönet szétverte a kisgazda pártot!!!
papa.49
Soha nem kedveltem a Horn Gyulát de ez a koszos a poros nyomába se léphet soha!!!
human
@papa.49: Volt olyan, hogy 2/3-os többsége volt Hornéknak és ő maga kötötte ki, hogy bár megvan a többségük, de az ellenzék nélkül nem szavazzák meg azt a törvényt. Szóval tényleg elég kontrasztos a különbség Orbán és Horn között.
papa.49
@human: Ha visszaemlékszel a '94 választás után az mszp. nek egyedül meg volt a 2/3. ha jól emlékszem 66 %. de a Horn bevette az szdsz. is így volt 70 % felett a többségük, és mégse akart a parlamenten egyetlen törvényt se ,,átverni,, egyedül!!!
Na a hazugovicsnak biztos nem állítanak emléket az Unióban, mint a Hornnak!!!
Szókrakész
@1magyar: Juncker az hiszi, hogy tűz + víz= tüzesvíz

Ezek alkimisták.
Hobbi vegyészek?
Szókrakész
@papa.49: Kinek, a pufajkás, magyarölőnek?
magyarbakancs
@papa.49: Ezek a mai fidesznyikok sehol nincsenek.
Kádár rendszer 1000000000 szer különb volt mit a mai politikusok.
1magyar
@papa.49: Nem is az unio vezetője ő, hanem a magyaroké és így a mi érdekeinket kell,hogy képviselje.
papa.49
@magyarbakancs: Különb volt és tudod miért mert kiszámítható volt minden míg ma a hazugovics reggeli vizeletétől függ, hogy a z ország ma éppen merre kanyarodik a földúton, mert a műútról már régen letérítette a dádé az országot!!!
magyarbakancs
@papa.49: Meg Kádár nem építtette vadasparkot a szomszéd telekre, hogy vadászni tudjon.
Orbán meg saját stadiont építtetett az ö általa felajánlott telekre.
bundi
@Bringás: azért az időrendiséget tartsuk be
mint látod a belinkelt cikk alapján is ez 2015 szept 14 hétfő volt.
merkel szept 18-án beszélt arról, hogy nem toloncolják ki és nem zárják le a határt a magyarországon átbuszoztatott menekültek előtt...
elptte erről volt szó csak:
24.hu/kulfold/2015/09/08/merkel-sikerul-megallapodni-az-unios-menekultpolitikarol/
"Az Európai Bizottság szerdán bemutatandó javaslatcsomagja – benne a terhek méltányos elosztását szolgáló, valamennyi tagállam számára kötelezettséget előíró kvótarendszerrel – jelenti az “első fontos lépést”. A második lépés pedig az, hogy hosszabb távon egy “nyitott”, vagyis határozatlan számú menekült elosztását irányító rendszert kell elindítani, mert senki nem látja előre, hogy pontosan mennyi védelemre szoruló ember érkezik az EU-ba – fejtette ki a német kancellár."
tehát miről is beszélsz most?
papa.49
@magyarbakancs: Gyűlöltem a kádári rendszert, sőt akkoriban magát Kádárt is, de sokkalta különb volt mint a mai felkapaszkodott, felfuvalkodott szarzsákok!!!
bundi
@Szókrakész: +Kinek, a pufajkás, magyarölőnek?" hát speciel 2006-ban a fideszesek akarták hogy a tömegben éles lőfegyverrel lövöldözzenek a rendőrök...
és még valami miért gondolod, hogy a nyugati államok akik a segélyeket tolják alátok szarrá keresik magukat rajtatok...?
mert így könnyebb elviselni a koldus szerepet?...de nézd más oldalról...ha a gazsi bácsi a sorról kiáll a házad elé verni a mellét hogy neki a segély jár...még ha nem is csinál semmi mást mint a kocsmában veri az asztalt ezen a pénzen (a ti esetetekben a sok új stadionban)...mert ...mert csak...mert jár neki...mert ti gazdag városi ficsúrok amúgy is zsírosra keresitek magatok a cigányokon te mit csinálnál?...
bencemacska
@Bringás: ma, 8:51
"a kultúra határozza meg a politikai struktúrát"
A kulturálatlanság meg magával hozza a az egyeduralmat!!!
OV bemutatta kultúráját a "fehérvári huszárokkal", politikáját meg a tevékenységével!!!
korell
Lassan kell olvasni - már akinek van hozzá lelkiereje - mert a lényeg az "apróbetűs", illetve a sorok közé van elrejtve. Ha csak úgy átfutja az ember a "nagy"vezér szavait, igencsak megbánja, amikor az apróbetűs részt behajtja rajtunk.
Szókrakész
@bundi: Ezeket miért nekem írod?!?!?!
Személyt és címet tévesztettél ezzel a visszakérdezéssel.
A kérdésemben nem pro vagy kontra kérdeztem, hanem csak simán feletettem egy kérdést, amit aztán, ha továbbgondolunk, akár párűhuzamot is húzhatnánk a két személy között. Minden szempontból.
Ergo.
Felér a pufajkás magyarölő szintjére.
Te adtad meg magadnak a választ.
bundi
@Szókrakész: csak kérdezném miért hívod hornt magyarölónek...a pufajkást megértem...ő nem rohangált londonba shoppingolni, és nem menőzött gucci tatyókkal...
bencemacska
"..., de a baloldal "hajtóvadászatot" folytat, mert az 1998-as választáson "megvertem nagy legendájukat, Horn Gyulát"."
Te sohasem verted meg Horn Gyulát! Őt a mögötte (nem)állók verték meg, mert Bokros megnyirbálta a korlátlan jövedelem szerzésüket!
Te meg összebútoroztál a populizmus atyjával, akit azóta is majmolsz, rossz ripacsként!!!
troppauerhumer
Viktor ne hülyéskedj!Talán konzultálni kellene a múlt történéseiről patakvér Torgyán doktorral...ő másként emlékszik...tudod a második fordulóban az FideSS javára visszalépett képviselőkről...szerinte nélkülük te soha nem jutottál volna hatalomra..Csak a hitelesség kedvéért!A liberális Orbánból, így lett rendpárti konzervatív.:)...lószart..populista néphülyítő, csak egy kicsit meg kellett gazdagodni.
Olyan voltál te Torgyán nélkül, "mint a vőlegény szerszám nélkül".
"Oszt" a hatalomtól megrészegülve olyan lettél, mint "ami a vőlegény szerszámából kilövel".téged nem azért üldöznek, hanem azért mert mást teszel, mint amit a rendszerváltozás utáni években mondtál, és komolyan diktatúra felé viszed az országot, mert az is diktatúra felé hajaz, amikor az emberek nem mernek kimenni tiltakozni, és amikor közmunka megvonásával akartok szankcionálni a munkahely mentes falvakban.
Sokkal szerényebben kisember, a vég hamarosan utolér!
Bringás
@bundi: Arról, hogy Merkel már ezt megelőzően nyilatkozgatott és menekültezett a migránsozás helyett! Egyértelmű felelősség terheli a vadak betódulásáért!
papa.49
@troppauerhumer: Nagyon igazad van nálad a pont...
bencemacska
@Szókrakész: ma, 09:36
No, azért a német gazdaság abba nem omlana össze, de a magyar valószínű. Még a gyárak leszerelésével sem fecsérelik az időt, úgy elfüstölnek!!!
- Hol van már a jó, de olcsó munkaerő, amit a gazdag araboknak ígért OV???
- Már az oroszok sem veszik meg a "rejtett tartalék" által gyártott bóvlit, sokkal olcsóbban megkapják Kínából a nyugati kopírozottat!
bencemacska
@human: ma, 10:13
Bizony komoly döntésekhez 4/5 kellett. Pedig nem egy nem létező párt volt a koalíciós partnere, hanem, aki felért egy konstruktív ellenzékkel.
solidedge
Orbán arra nem is gondol, hogy nem a baloldal folytat hajtóvadászatot, hanem a valóságtól elrugaszkodott, hibás, a magyaroknak jelentősen ártó politikát folytat. Nem tudom lesz-e Orbánnak lehetősége elolvasni a bukása utáni történelmi elemzéseket, de biztos vagyok benne hogy nagyon zokon venné.
Nessy
gazdasági fejlődés uniós pénz nélkül! Ábrándozás az élet megrontója, mely kancsalul, festett egekbe néz! Sajnos jelenleg sokan ezt a "festett eget" vélik a valóságnak.
bundi
@Bringás: igen menekültezett és be is másoltam amit mondott...ellenben...te elmondanád miről is beszélsz?..."Bocsika, de Merkel küldött biankó meghívót a migráncsoknak! "
esetleg egy hivatkozás?...vagy a biankó meghívó egy másolata szkennelve is jó...
bencemacska
@troppauerhumer: ma,11:08
Egyetértek @papa.49: -el, megelőzött! Nekem sajnos nincs energiám ilyen részletesen kifejteni!!!
Szókrakész
@bencemacska: "Még a gyárak leszerelésével sem fecsérelik az időt, úgy elfüstölnek!!!"

A gépsorokat 2 perc alatt leszerelnék.
És hidd el is vinnék.
Miért hagynák itt?!?!?!

És erre kapják a nagy állami támogatásokat évtizedek óta?
Itt hagynák az üres csarnokokat?!?!?!

Amúgy igenis megéreznék.
Csak egy példa az Erste Banknak a szlovénoknál kihelyezett rengeteg rizikós pénze.
Megrogyasztotta az Erste Bankot, ezzel az osztrák gazdaságot is.
De csak nézzük a magyar pénzpiacon elszenvedett banki veszteségek okozta nyugati hatást.
És a biztosítótársaságokról nem is beszélek.

Olyat cumizna a nyugat, mint még soha.

De neked fölösleges magyarázni, mert ész nélkül csak nyomod folyamatosan ezt a mantrát .
Szókrakész
@bundi: Még ezt se tudod?!?!?!

Akkor minek írogatsz és véded ilyen vehemensen?
bundi
@Szókrakész: nagyszerű a riposztod...válsz helyett visszakérdezel...majd belezavarodok mi?...nem lenne egyszerűbb válaszolnod?...már ha van...valami épkézláb magyarázat erre...tudod én csak ilyen butuska vagyok és szomjazom az olyan nagy elméktől származó információkat mint te is...meg a bringás meg a cicamica...tehát a kérdés nyitott...
"csak kérdezném miért hívod hornt magyarölónek..."
elég ha terelés helyett erre válaszolsz...
Szókrakész
@bundi: Miért?
Nálad megengedett a kérdésre kérdéssel?!?!?!
bencemacska
@Szókrakész: "De neked fölösleges magyarázni, mert ész nélkül csak nyomod folyamatosan ezt a mantrát . "
Köszönöm, de annyi eszem még mindig van, mint neked fénykorodban!
Én nem szoktam senkit sértegetni, ledegradálni. Mindig a tényekről beszélek, nem az azokat ferdítőkről, gyártókról. Nálad sem adtam rá okot!!!
Előfordulhat, hogy nem tudom megvédeni az álláspontomat, kevés az információm, stb. De azt beismerem, mert úgy illik!
.
Szókrakész
@bencemacska: Elnézést.
Bocs a kirohanásomért.
Megkövetlek.
bundi
@Szókrakész: hol tettem ilyet...hadd kérjek bocsánatot...de visszatérve..."csak kérdezném miért hívod hornt magyarölónek..."...mert ugye megint nem válaszoltál...
bundi
@Szókrakész: egy linket pls...lusta vagyok
meg most van más dolgom is
Szókrakész
@bundi: Ha lusta is vagy, időd sincs akkor miért erőlködsz?!?!?!

Ráadásul ez sértésnek is felfogható!!!
bencemacska
@Szókrakész: ma, 12:09

Rendben, de ne felejtsd el!!!
bundi
@Szókrakész: hohohohóóóóó...azért álljon már meg a menet...nem én hítam valakit gyilkosnak...azért talán nem nekem kellene biozonygatnom a dolgot...te állítottál valamit...ezt kértem, hogy bizonyítsd...ez elvárható ha valakit gyilkosnak nevezel...és igen ezt lehet sértésnek is tekinteni...vagy pofátlanságnak, hogy még te kérsz számon másokon, holott te rágalmazol...ez kicsit a fideszes stílusra hajaz...nem gondolod?...tehát miért is magyarölő?...
aremy
@Szókrakész: akkor nagy szarban lennénk!
Ludmilla
igen ,megverted Horn Gyulát,emlékszel még rá,te tetves geci?Már akkor lejárató kampányt folytattatok az MSZP vezetői ellen,gyűlöletkeltésben élen jártatok...Sokáig nem felejtette el az ország,8 évig...akkor újra előszedtétek a jól bevált módszert...És Hornra jó szívvel emlékezünk,de te vérgeci bukásod után bortönbe,majd a történelem szemétdombjára kerülsz aljas cinkostársaiddal együtt
DR Eric CARTMEN
Hornról utcát neveztek el Németországban. A püffedt pávatáncosról maximum elmegyógyot fognak Grazban.
nemfideszes
@Szókrakész: "Ha a németek és nyugatiak elvesztenék a magyar piacot, biztosítókat, bankokat, ...akkor..."

Na, akkor mi lenne?!
Ember, a nyugatiaknak a magyar piac csak porfing! A nyugati országok gazdasági fejlődése nem az EU tagságunkkal kezdődött. Ha jól emlékszem nem ők jártak ide Trabanttal hűtőért!
Ezzel szemben, ha a nyugati multik kivonulnának a magyar gazdaság még jobban a béka segge alá esne. Nyáron elég volt egy kis termelés visszaesés, a a GDP azonnal zuhanni kezdett. Szóval lehetsz te bármekkora mélymagyar, bármekkora nagy arccal, egyenlőre úgy néz ki, hogy nekünk van szükségünk rájuk és nem fordítva, akár tetszik ez neked, akár nem.
kai hansen
@Szókrakész: ...akkor mi lenne ??? csödbe menne az eu ?? ;) ;)
Lepényleső
Ami a pénzt illeti,érezze magát az sértve aki milliárdos lett belőle,én aki soha nem kaptam belőle,
sértődöttség meg sem fordult a fejembe.
nemfideszes
@Szókrakész: "Ugyanis az EU régi, gazdag tagállamai "nagyon sok pénzt keresnek Magyarországon és a magyarokon", "
Annál már csak a fideszes politikusok és haverjaik keresnek többet az EU-s pénzek lenyúlásával, vagy a letelepedési kötvénnyel való kufárkodással. Ami szintén az EU-s tagságunknak köszönhető, minek után ha nem lennénk azok, a kutya nem venné!
nemfideszes
@Szókrakész: "De csak nézzük a magyar pénzpiacon elszenvedett banki veszteségek okozta nyugati hatást."
Na nézzük! Melyik külföldi bank is csődölt be azok közül mely az utóbbi időben kivonult Magyarországról?!

"És erre kapják a nagy állami támogatásokat évtizedek óta?"
Ezt a kérdést talán tedd fel csuti haverodnak, ők azok akik folyton verik a mellüket, hogy milyen előnyös stratégiai megállapodást is kötöttek a multikkal! Közben meg a hülyéket folyamatosan uszítja ellenük!
Ami meg az osztrák gazdaságot illeti, nem tud annyira megrogyni, hogy a mi szintünkre kerüljön. De erre térjünk majd akkor vissza, amikor az osztrákok tömegével jönnek hozzánk dolgozni!
papa.49
Hiába van akinek a hazugovics a ,,szent tehén,, tisztelni kell az elhivatottságát, ha ennyire hisz egy aljas korrupt csaló gecinek!!!
papa.49
Hazugovics akkor fossál majd ha valóban ,,hajtóvadászat,, lesz ellened!!!
Szókrakész
@bundi: "lusta vagyok
meg most van más dolgom is"
Szókrakész
Jól van gyerekek. De mára vége a csoportterápiának.
Ügyesek voltatok.

Kicsit aktívabban holnap.
Kovács Pistike ma meg se szólalt.
De meg kell dicsérjelek benneteket.
Azért sokat fejlődtetek.

Azért a holnapi foglalkozáson még újra átvesszük a kánonban bééééégetést.
Mert az még nem megy.
Például a dk-sok, attól függetlenül, hogy jóval kevesebben vannak, elnyomják az mszp-t.
Rossz időzítéssel és falsch és túl erős hangon óbéééégetnak.
Az együtt pedig soha nem a megfelelő időben, ütemre lép be.

Most menjetek vissza szépen a szobáitokba és gyakoroljatok.
Holnap innen folytatjuk.
quadrocopter
Persze, szegény szellemi toprongy, a '98as hordagyőzelem óta eltelt 18 év és még most is ezzel foglalkoznának? Ez jól bemutatja, ki mint él, úgy ítél!
Szókrakész
@Szókrakész: És majd elfelejtettem.
Ahogy megbeszéltük, előbb a kéket hosszába, a pirosat keresztbe vegyétek be, és csapassátok el egy sárga gurulóval.
Holnap csak nektek, csak itt, csak...
sentinel216
Hogy is volt ezzel a Horn Gyula veréssel? Közvetlen választás előtt torgyánjózsipubi tele óbégatta az országot, hogy élete árán se, ha patak vér folyik akkor se szövetkezik a futballistával. Aztán a köpcös elment hozzá vacsorázni, megették a krumplis tésztát és csodák csodája a kisgazdáktól csak úgy ömlöttek a szavazatok a fideszre, Lett is józsibának, mariskának jó dolga, mezőgazdasági miniszterség, körbe utazták a világot vagy ötször. Míg itthon szétlopták a méltán híres magyar agráriumot. Nem vertél te meg senkit azon a választáson köpcös, hanem csalással, ármánnyal jutottál előnyökhöz. Vannak még ebben az országban olyanok, akik nem felejtik, hogy elárultad a köztársaságot.
Szókrakész
Tehát hagy halljam most kánonban egyszerre!

Beeee
...Beeee
...Beeee
Szókrakész
@Szókrakész: Bírom a propit(a Zoltánt is), hogy nem úgy adja be, ahogy leírom, nehogy a kánon fíling érezhető legyen.
És ti sírtok a néphazugság miatt, a sajtó korlátozása miatt?!?!?!

Itt keményen irányított balos, komcsi vélemény"alkotás" folyik!!!
bencemacska
@Szókrakész: ma, 20:43
Te ismered a Kovács Pistit?
lusta
Egy kis emlékeztető az egybites 300 forintos budiforradalmároknak.
Fidesz 29,27%
MAGYAR SZOCIALISTA PÁRT 34,72%
Szóval ki és kit vert meg?
Ennyit az igazmondásról.
Desischado
Előttem már mindent elmondtatok, legfeljebb annyit tennék hozzá, hogy orbán tényleg torgyánnak köszönheti, hogy elsőre hatalomra került, és sohasem volt liberális, már akkor is alakoskodott, hazudott, hogy elérje a célját. Ez a cél pedig a hatalom megszerzése volt, a lopással való meggazdagodásért!
bakegya
Mert az anarchista TE MAGAD VAGY -a pálinka-forradalmaddal,fociológiáddal betethetted a fideSS birkáidat,de a VILÁGBÉKE LENYÚLÁSÁHOZ EZ KEVÉS LESZ.
magyarbakancs
@papa.49: "Gyűlöltem a kádári rendszert, sőt akkoriban magát Kádárt is,"
Nekem semmi gondom se volt a hatalommal.
Tanulhattam amit akartam.
Dolgozhattam amennyit akartam.
Szabadnak éreztem magam.Jártam szocialista országokba,meg kapitalistába is.
Hol tehetné meg ma egy egyedül álló közalkalmazott,hogy egy hónapig nyaraljon mondjuk Lengyelországa,Bulgáriába.?Akkor megtehettem.
Ideológiák soha nem érdekeltek,ma sem érdekel.
Az biztos jobban éltek az emberek a Kádár rendszerben mint most
Jozefina
Örök tévedésben, de inkább hazugságban él ez az ember!!! Ő járt állandóan Hornhoz tanácsokért!!! Szenilitás, szellemi leépülés, emlékezet kihagyás??? És ez egy magyar miniszterelnők???
bakegya
@Jozefina: mindent és miondenkit becserkészett,aztán hátba támadott a FOGTECHNIKÁZÁSÁVAL -A PISZKOS MUNKÁT PEDIG MÁSSAL VÉGEZTETI EL...
minden szavával,sírgödrök alján kotorászással,betegágyak vizslatásával gyarapítgatta a politikai
úgy mond "sikereit".Az otp vezír és mol slepp veszi körül a PUSKÁS FOCIALIZMUSÁT...MÉSZÁROS LÖLŐVEL ORSOS GYŐZŐVEL ROBOG A KISVASÚT EU PÉNZELÉSSEL,de az oktatás és egészségügy már csakkk lélegeztető gépen működik,KENYÉRGŐZ HAJTJA A MÉG TÚL TOLHATÓ BICIKLIT...SZEMLÉLETES!!! MOST A MIGRÁNCSOLÁSHOZ MÁR "ANGÉLÁNÁL TART"...DE MÁR NÁLA IS ANALÓG,HOGY KINYÍRJA. A BAJOR PARLAMENTÁLIS 56-olással is CÉLJA VAN...EGY FURMÁNYOS cigojnát dédelgetnek a birka magyarok-ezt nem véletlenül lehet olvasni már határainkon túl igen sok prominens lapban,és hírportálon.
petike
@Desischado: Tipikusan cigány mentalitás.
Edmond Dantes
Érdekes,hogy úgy emlékszik,megverte Horn Gyulát.Ez az alak gépiesen,üzletszerűen hazudik.Nem verte meg Horn Gyulát,mert az MSZP több szavazatot kapott,mint a Fidesz az 1998-as választásokon.Ő úgy került kormányra,hogy a második fordulóban összefeküdt Torgyánra,nem pedig a tv vita eredményeként!!!
Arra viszont -ugyancsak érdekes módon- nem emlékszik,amikor egy tv vitában Gyurcsány vizes zoknit csinált belőle úgy,hogy utána napokig alulról kellett táplálni!!!
Azóta nem vitázik,sőt második forduló sincs.Ritka egy aljas alak.
papa.49
@magyarbakancs: Privibe leírom miért is gyűlöltem a kádári rendszert, függetlenül attól, hogy a maitól jobb volt!!!
magyarbakancs
@papa.49: Olvastam .
Köszönöm a megtisztelő leveledet.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.